کد خبر : 15208 / /
/

نفیسه روشن عکس جدیدش را در صفحه شخصی خود در اینستاگران منتشر کرد.

نفیسه روشن طرفداران زیادی دارد. نفیسه روشن چند ماه پیش به شوهر اول خود بازگشت. نفیسه روشن با یک خلبان ازد.اج کرده است. نفیسه روشن بعد از طلاق از همسرش با حواشی زیاد روبرو شد. نفیسه روشن عکس جدید از خود به اشتراک گذاشت و متن زیر را به عنوان کپشن نوشت: 

نفیسه روشن

جایی خوندم:

اگر زنی در چهل سالگی هنوز جوان است

به این دلیل است که شوهرش او را هنوز هم عاشقانه دوست دارد . . .

این حرف از دید من کمی محال است!!!!

همه زن هایی که روی پای خود می ایستن و با هر درد و رنجی باز

لبخند میزنن و با سختی ها میجنگند و هیچ حقارتی رو نمیپذیرن …

در هر سنی

با هر صورت و سیرتی تا ابد زیباتریننننن

درسته عشق انگیزه ادمیزاده!!!!

ولی یک زن مستقل و پر انگیزه همیشه راهی خواهد یافت….

و این او را در هر سنی به یک بانوی زیبا تبدیلش میکنه

نفیسه روشن کیست؟

نفیسه روشن هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

این بازیگر در سیزدهم اردیبهشت سال 1361 در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. وی فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتواند بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

از تفریحات این بازیگر اتومبیل رانی است، او در اوقات فراغتش به پیست رالی می رود و یک راننده حرفه ایست، این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که به کارهای هیجانی و گاه خطرناک علاقه دارد ویدئویی از ورزش راپل خود در روی دیوار سد را منتشر کرد.

این هنرمند به همراه بازیگران دیگر برای انجام ورزش راپل روی دیوار سد رفته و تصاویری را از ورزش تفریحی خود به اشتراک گذاشت. بازیگرانی که با وی در این ورزش همکاری می کردند، نسیم ادبی و شبنم فرشادجو بودند که در این ورزش هیجانی، نفیسه روشن را همراهی کردند.

حیوانات خانگی نفیسه روشن

افرادی هستند که بر ترس غلبه کرده و با آموزش های مختلف، توانسته اند با حیوانات، حس خوبی برقرار کرده و از تعامل با آنها به عنوان قسمتی لذت بخش در زندگی روزمره یاد کنند. برای افرادی که عاشق حیوانات هستند، حیوان وحشی و اهلی تفاوتی ندارد. آنها به مخلوقات خدا عشق می ورزند و برای حفاظت و نگهداری شان، تلاش می کنند.

افرادی هستند که واقعا عاشق حیوانات هستند و برایش خروس با ببر و مار سمی، تفاوت زیادی ندارد، نفیسه روشن، هنرپیشه معروف تهرانی بوده که به واسطه تصاویر گوناگونی که از دهکده حیواناتش و زندگی مسالمت آمیز با آنان در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، یکی از پر مخاطب ترین سلبریتی های ایرانی در شبکه های اجتماعی به شمار می رود. او یک سوارکار حرفه ای و حامی حیوانات بوده و در این زمینه، در کمپ های حمایت از حیوانات بسیار فعالیت داشته است.

نفیسه روشن

خانواده او دوران جنگ در بوشهر زندگی کرده اند و دیدن حیوانات مختلف از جمله روباه، سمور و مار باعث شده است که از آنها نترسد و اتفاقا موجودات زنده را دوست داشته باشد، او حالا یک مینی باغ وحش از انواع مختلف حیوانات در خانه اش دارد.

نفیسه روشن، بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی بود شایعه طلاق وی به گوش می‌ رسید روز جمعه ویدئویی از شب عروسی خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. نفیسه روشن به مناسبت نهمین سالگرد ازدواج خود کلیپی از رقص خود و همسرش در شب عروسی شان منتشر کرد و اینگونه به شایعه ی طلاق خود پایان داد.

انتشار این فیلم اما جنجال برانگیز شد و به دلیل اعتراض کاربران به پخش این کلیپ در ایام ماه صفر، نفیسه روشن پس از چند ساعت آن را از صفحه ی خود حذف کرد.

 نفیسه روشن چقدر  درآمد دارد؟  

این بازیگر درباره اولین دستمزدش اینگونه گفت: 100 هزار تومان به عنوان اولین دستمزد در سال 1382 گرفتم که همه آن را داخل پاکت گذاشتم و به مادرم تقدیم کردم. این بازیگر به دلیل شهرت زیادش در فیلم های زیادی بازی کرده و فیلم های او باعث شده شهرت او چندین برابر شود، به همین دلیل برای بازی در فیلم ها مبالغ بسیار بالایی می گیرد، همچنین همسر او هم به دلیل اینکه در هواپیمای مسافربری کار می کند، حقوق بالایی دارد و این زوج زندگی مرفه و خوبی دارند. همچنین تبلیغات در اینستاگرام نفیسه روشن یکی دیگر از منابع درآمد او به حساب می آید.

اینستاگرام نفیسه روشن

این بازیگر از بازیگران فعال اینستاگرام است، او یکی از پرطرفدارترین ها می‌باشد و صفحه اینستاگرامی بـه زودی از مرز 2 میلیون فالوور عبور می‌کند. او پست های زیادی را در پیج اینستاگرامش می گذارد، او در یک لایو اینستاگرامی به موضوع شغلش پرداخت. او گفت: بازیگری شغل هیجان انگیزی است ولی پیشنهاد می کنم وارد این حرفه نشوید چون هیچوقت نمی گذارند زندگی تان را کنید و مثل باتلاق هر روز در آن فرو می روید.

فیلم عروسی ام را به این دلیل منتشر کردم که یکی از بهترین خاطرات زندگی من است و دوست داشتم این فیلم به عنوان یک خاطره ی شیرین از من در فضای مجازی به یادگار بماند و از کاری که کردم خوشحالم.

عکس های نفیسه روشن

این بازیگر طرفداران زیادی دارد و برای همین برای طرفدارانش عکس های زیادی را از خود و همسرش منتشر می کند که شما می توانید آنها را در گوگل ببینید، یکی از عکس های او با تیپ خاص و اسپرت در سفر به روسیه بود که با به اشتراک گذاشتن این عکس ها خبر سفرش را به این کشور برای علاقه مندان و طرفدارانش داده است.

فیلم های نفیسه روشن

شروع فعالیت تلویزیونی نفیسه روشن را می توان بازی در سریال روزهای بیاد ماندنی به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 بازی کرد. همچنین در پاییز سال 1382 در سریال بچه های خیابان به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند.

فیلم لازانیا

لازانیا فیلمی به کارگردانی حسین قناعت، تهیه‌کنندگی احمد احمدی و نویسندگی احمد احمدی و حسین قناعت، محصول سال ۱۳۹۶ است. همچنین رضا عطاران سکانس اخر این فیلم را کارگردانی کرد. لازانیا یک فیلم کمدی پربازیگر محصول سال ۱۳۹۷ است که جواد رضویان بعد از سال‌ها دوری از سینما نقش اول این فیلم را ایفا می‌کند.

فیلم چک

چک فیلمی به نویسندگی و کارگردانی کاظم راست‌گفتار و ساخته سال ۱۳۹۰ است. فیلم چک از نظر خط سیر اصلی داستان بسیار به فیلمی قدیمی تر به نام جمعه با کارگردانی کامران قدکچیان شباهت دارد که در تیتراژ فیلم به آن اشاره شده است.

فیلم انسانها

انسان‌ها فیلمی به کارگردانی محسن توکلی ساختهٔ سال ۱۳۸۹ است که خانوم نفیسه روشن به خوبی در این فیلم ایفای نقش کرده است.

فیلم مایا ببر مازندران

فیلم مایا ببر مازندران به کارگردانی هادی رحیمی خواص در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم و در ژانر خانوادگی اجتماعی می‌باشد. در این فیلم نفیسه روشن به همراه ببرش مایا نقش آفرینی کردند.

فیلم آقای زرنگ

فیلم آقای زرنگ به کارگردانی اکبر صادقی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم و در ژانر خانوادگی اجتماعی می‌باشد. در این فیلم فتحعلی اویسی، رضا داوودنژاد، رضا بنفشه خواه، علی ابوالحسنی، نفیسه روشن , گیتی معینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

جوایز و افتخارات نفیسه روشن

این بازیگر افتخارات زیادی دارد و جوایز زیادی هم از جشنواره های مختلف دریافت کرده که شما می توانید آنها را در گوگل مشاهده کنید.

نفیسه روشن چند سال دارد؟

خانم روشن بازیگر جوان سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در محله باغ صبا تهران اسـت. او فرزند اول خانواده اسـت و دو برادر کوچک تر از خود دارد کـه یکی از آن ها در عرصه کارگردانی فعالیت دارد. نفیسه روشن از کودکی بـه بازیگری علاقمند بوده اسـت و آرزویش این بود کـه روزی بتوان بازیگر شود.

مصاحبه با این بازیگر

این بازیگر مصاحبه های زیادی داشته و در یکی از آنها به موضوع سختیهای زندگی اش اشاره کرد. این بازیگر در مورد زندگی مشترکش با همسرش یکی از پررنگ ترین سختیهای شغل همسرم نبودنش در لحظه هایی اسـت کـه مـن انتظار دارم کنار مـن باشد.

مثلاً همین عید امسال نبود. مـن وقت زیادی را گذاشتم و با وسواس زیاد هفت سین انتخاب کردم و چیدم اما لحظه سال تحویل کنار مـن نبود. چهارشنبه سوری نبود. خیلی از مراسم و زمان هایی کـه مـن دوست دارم کنارم باشد، نیست.

از سوی دیگر اگر از بهنام بپرسند زندگی با یک بازیگر چطور است، جواب میدهد خیلی سخت! خیلی وقت ها او هست و مـن نیستم و ماجرای یکی بود، یکی نبود داستان زندگی مـن و بهنام اسـت. اما بخاطر علاقه ای کـه بـه هم داریم بـه شغل هم دیگر احترام میگذاریم. از سوی دیگر مـن می‌دانم کـه همسرم اسکادران هواپیمایی اسـت کـه چند صد نفر مسافر دارد و باید محیط آرامی برای او فراهم شود و آرام باشد.

حاشیه های نفیسه روشن

این بازیگر یکی بازیگران پرحاشیه است. بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان را اغلب مخاطبان تلویزیون با سریال اغما می شناسند. این بانوی هنرمند کشورمان شب گذشته یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرد که گمانه زنی هایی را درباره مادر شدنش رقم زد اما با واکنش صریح او مواجه شد.

نفیسه روشن شب گذشته در یک استوری عکسی را از یک سونوگرافی به اشتراک گذاشت که احتمال داده می شد متعلق به خود او است و این بانوی هنرمند باردار است اما امروز با انتشار یک استوری دیگر این خبر را تکذیب کرد.

او همچنین در پستی نسبت به حواشی به وجود آمده بعد از انتشار کلیپ عروسی اش اینگونه واکنش نشان داد: خیلی وقت ها یه عکس یه فیلم سرشار از لحظه های خوبه و پر خاطره، ولی حیف بخاطر شرایط و حرف ها مجبور میشی پاک کنی. ای کاش میشد صفحاتمون بی هیچ غمی پر از عکس و فیلم های خوش خاطره باشه حتی اگه دیگه نیستن….

حتی از آدم هایی که وجود ندارن. کاش می شد صفحه هامون مال خودمون باشه، مال دنیای خودمون. کاش می شد گاهی بی پروا نوشت، بی ترس ابراز کرد، بی دغدغه پست کرد…. از عشق، از غم، از شادی، از درد، از حسادت نزدیکان، از محبت غریبه ها، از رنج ها. کاش می شد زندگی رو راحت تر زندگی کرد و رفت….

همسر این بازیگر کیست؟

نفیسه روشن در سال 1391 با فردی اسم بهنام که شغلش خلبانی است ازدواج کرده است.این زوج تاکنون فرزندی ندارند. این بازیگر در تازه ترین صحبت هایش گفته عمدا این فیلم را منتشر کرده است تا خاطره خوب زندگیش و بهترین لحظه فیلم عروسیش را به همه نشان دهد و اگر روزی درگذشت این فیلم از او به یادگار بماند.

سوالات متداول

نام همسر این بازیگر چیست؟

بهنام همسر این بازیگر است.

اسم ببر این بازیگر چیست؟

گفته می شود این ببر مایا نام دارد. او با این ببر در یک فیلم دیده شده است.

این بازیگر در کدام فیلم همراه ببرش بازی کرد؟

فیلم مایا ببر مازندران نام این اثر بود.

این بازیگر در چه سالی ازدواج کرد؟

در سال ۱۳۹۱ اولین ازدواج خود را به ثبت رساند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.