کد خبر : 18515 / /
/

خیلی ها این نوشته بهاره رهنما را به منزله جشن طلاق زیرپوستی بهاره رهنما دانسته اند!

بهاره رهنما از همسر دوم خود هم جدا شده است. بهاره رهنما به نظر می رسد هنوز با پس لرزه های طلاق دوم خود درگیر است. بهاره رهنما با انتشار یک استوری از تمام کسانی که از زندگی او رفته اند تشکر کرد. خیلی ها این نوشته بهاره رهنما را به منزله جشن طلاق زیرپوستی بهاره رهنما دانسته اند! بهاره رهنما یک استوری با موضوع رفتن آدم اشتباه و یک متن بلند از تمامی افراد تشکر ویژه کرد و نوشت:

تشکر ویژه از عزیزانی که رفتند.

بهاره رهنما

بهاره رهنما چگونه به شهرت رسید؟

در بیوگرافی بهاره رهنما آمده است که او در سال 1380 با فیلم نان و عشق و موتور 1000 چهره اش دیده شد سپس با فیلم گاو خونی در سال 81 و در نهایت با فیلم چارچنگولی سال 1387 مشهور شد.

اوج درخشش او با تلویزیون در سال 1385 با سریال زیرزمین شروع شد.

بهاره رهنما

بیوگرافی فرزند بهاره رهنما

پریا قاسم‌خانی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۷۶ در تهران میباشد.او دختر بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی می باشد.پریا مدتیست که به خارج از ایران مهاجرت کرده بود که بهاره رهنما از رفتن دخترش به خارج از کشور بسیار احساس دلتنگی می نمود پریا قاسم خانی در رشته موسیقی در حال درس خواند می باشد و به گفته مادرش در آینده یکی از بهترین آهنگ سازها در ایران خواهد شد.

بهاره رهنما در صفحه اینستاگرام خود درباره پریا دخترش نوشت:

بهاره رهنما در وصف دخترش نوشت که دیگر دخترم بزرگ شده و قرار است به زودی برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه اش یعنی موسیقی از ما دور بشه و به خارج از کشور بره.این روزهای آخری که پیش ماست همیشه و حتی در روزهایی که در خیابان در حال رانندگی هستم به روز های پیش رو و نبودن دخترم فکر می کنم و تصور اینکه این خیابان ها رو باید بدون حضور دخترم طی کنم برایم خیلی سخته

او در وصف احساس مادر بودنش می گوید که مادر بودن برای او نوعی شیفتگی مادام العمر است و زن با ورود به دوره مادر شدن قلبش را به یک شیشه می اندازه و اون رو راهی موج های دریا می کنه و هرجا که موج ها برن قلب هم به همون جا میره. بهاره در ادامه می نویسد که :

به قول مادرم نداشتن بچه یک غم است و داشتنش هزار و یک غم

فیلم های سینمایی بهاره رهنما

آشنایی با لیلا، طبقه حساس، خنده در باران، ما سه نفر، جرم، زن ها شگفت انگیزند، ورود آقایان ممنوع، عروسک، چار چنگولی، توفیق اجباری و سن پطرزبورگ، ایکس لارج، پاستاریونی، اژدر خاتون، آینه بغل، آقای سانسور، دیو و دلبر، هشتگ روژین، خوب، بد، جلف

بهاره رهنما

فیلم های تلویزیونی:

من یک مستاجرم، زیرزمین، پژمان، مامور بدرقه، مرد هزار چهره، خوب بد زشت، چک برگشتی، خداحافظ بچه و گاو صندوق، کشیک قلب، همسایه ها، بچه مهندس، شش قهرمان و نصفی

فیلمنامه نویسی

شب های برره (یکی از نویسندگان)، باغ مظفر ( یکی از نویسندگان)، شمس العماره (یکی از نویسندگان)

بهاره رهنما

تئاتر:

راه پله، مار بازی، شاه لیر، بیوه نویسنده فقید، فصل فراموشی، تابستان فراموشی،بلافیگورا، اپراتور نسل چهارم، خورشید های همیشه، آرامش زن زیبایی است که شوهر دارد، دیگری،سونات پاییزی، حرفه ای، زنانی که به بز ها خیره شده اند، دوباره اون آهنگ را بزن سم، پسران آفتاب، غبار، تراس، بادی که تو را برد مرا خشک کرد، هاملت با سالاد فصل و خدای کشتار از جمله موفقیت های وی در تمامی زمینه ها می باشد.

وی در سعادت آباد صاحب رستورانی به نام گوزن است که گاهی در آنجا نمایشنامه خوانی برگزار می کند.

در عرصه سینما و تلویزیون بازیگران بسیار زیادی هنرنمایی کرده اند و استعدادهای بسیاری را به نمایش گذاشته اند. از جمله این بازیگران، خانم بهاره رهنما را می توان نام برد که یکی از بهترین و با استعدادترین بازیگران تئاتر،تلویزیون و سینما می باشند. در این مطلب بیوگرافی بهاره رهنما به همراه عکس های جدید وی و همسرش را قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آنها لذت ببرید. با ما تا پایان این بخش همراه باشید. 

بهاره رهنما یکی از بهترین بازیگران زن ایران است که بسیار فعال و بااستعداد می باشد. وی برای اولین بار بازی در فیلم سینمایی “افعی” قدم به سینما گذاشت و کار خود را به صورت جدی شروع کرد. که بعد از آن با همسرش پیمان قاسم خانی در فیلم سینمایی “عاشقانه” هنرنمایی کرد. وی در فیلم های کمدی نیز توانایی بالایی داشت، در سال  ۱۳۸۰ با بازی در فیلم کمدی “نان و عشق و موتور هزار” تجربه خود را در فیلم های کمدی آغاز کرد. در ادامه مطلب بیوگرافی بهاره رهنما به همراه تصاویرش را مشاهده خواهید نمود.

بیوگرافی بهاره رهنما و گالری تصاویر وی:

بهاره رهنما بازیگر معروف و مشهور تلویزیون و سینما در ۱۰آذر ماه ۱۳۵۲ در استان مرکزی متولد شد. وی دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد حقوق قضایی از دانشگاه آزاد تهران می باشد.به دلیل تحصیلات بالایی که این بازیگر دارد در تلویزیون و سینما خیلی پرکار نمی باشد. او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده و جاری بازیگر معروف خانم شقایق دهقان می باشد. دخترش پریا قاسم خانی در فیلم سینمایی “بانو” و تئاتر “پنجره ها” حضور داشته است. بهاره رهنما علاوه بر هنر بازیگری در زمینه وبلاگ نویسی و نویسندگی نیز فعالیت دارد. در ادامه با زندگینامه و بیوگرافی کامل بهاره رهنما آشنا می شوید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.