کد خبر : 20735 / /
/

سحر قریشی پیش تر در بخش بیو به امیر تتلو اشاره کرده بود که حالا آن نشان اختصاصی را پاک کرده است. حذف هایی که به اعتقاد کاربران نشان از جدایی این دو دارد. اکنون هم سحر قریشی تصاویری از گریم اش در فیلم سینمایی تازه اش منتشر کرده است و نشان داده که قصد دارد مسیر بازیگری اش را دوباره دنبال کند.

 

 

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶است. سحر قریشی بازیگر است. سحر قریشی حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد. سحر قریشی برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به سحر قریشی رسید.  

سحر قریشی پس از انتشار تصاویر گریم سینمایی خود پس از انتشار این تصاویر هیچ اشاره ای به امیر تتلو نکرده است.

حدس کاربران درباره جدایی سحر قریشی و امیر تتلو چیست؟

بیشتر کاربران فضای مجازی معتقدند که امیر تتلو برای دیده شدن اثر جدیدش جنجال جدایی از سحر قریشی را به پا کرده است.

آن ها می گویند قطعه «اونم دوست منه» به مخاطب این گونه پیام منتقل می کند که این آهنگ به اختلافات میان امیر تتلو و سحر قریشی است و علاوه بر این بخشی از راز و علت جدایی شان را هم افشا می کند.

تتلو فیلمی را همراه دوست دختر جدیدش منتشر کرد که به علت پوشش و رفتار ناشایست قادر به پخش آن نیستیم. او با انتشار این فیلم جدایی خود را از سحر قریشی تأیید کرد.

 

سحر قریشی

سحر قریشی متولد بازیگر سینما و تلویزیون زاده 6 دی سال 1366 است. او یکی از پر فعالیت ترین بازیگران ایران است. او دیپلم رشته تجربی دارد.تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد بازیگری شد حالا تجربه چند رابطه عاشقانه دارد و برادرش سپهر ، بسیجی ژورنالیست است.

سحر قریش به دلیل بازی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و بازی در کنار شاهرخ استخری مشهور شد.

سحر قریشی

ممنوع التصویر شدن سحر قریشی به نفع او شد. ممنوع التصویر شدن او شرایط را به گونه ای رقم زد که او در فیلم های سینمایی بیشتر فعالیت کند و تبدیل به یکی از سوپراستارهای سینمای ایران در دهه 90 شود.

سحر قریشی در سال 1388 در حالی که هنوز با همسرش زندگی می کرد توسط یکی از دوستانش که عروس منوچهر زبردست تهیه کننده سینما بود برای تست بازیگری در فیلم لج و لجبازی معرفی شد و با بازی در آن فیلم فعالیت هنری اش را در سینما آغاز کرد.

پس از این فیلم بود که توسط سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده معرفی شد تا در نقش یلدا در سریال دلنوازان ایفای نقش کند و این نقش سکوی پرتاب او شد.

در شبکه های اجتماعی و بعضی از سایت گفته شده است که سحر قریشی ایرانی نیست و افغانستانی است که این خبر کذب است و سحر قریشی افغانی نیست.

خبر دیگری که در سال ۹۶ به شدت در فضای رسانه ای منتشر شد ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی بازیکن تیم پرسپولیس بود خبری که در ابتدا نه تایید و نه تکذیب شد ولی با بالا گرفتن حواشی پیرامون آن به شکایت از رسانه های شایعه پرداز ختم شد.

روزنامه خبر ورزشی در تاریخ ۸ خرداد ۹۷ در میان اخبار ریز و درشت که روی صفحه اولش آورده خبر از یک جدایی داده، نشانی های حداقلی خبر ورزشی ذهن را به سمت سحر قریشی و مهدی طارمی می برد.

زوجی که فیلم خبرساز آن ها از گشت و گذار در قطر همین چند وقت پیش نقل محافل شده بود، به هر حال شاد میشد پیش بینی کرد که جنس طارمی و قریشی جور نیست و این طور که این روزنامه نوشته خانواده طارمی راضی به این وصلت نبودند، این ها همه در حالی است که فرض کنیم زوج نامبرده طارمی و قریشی باشند و نه کسان دیگر!

سحر قریشی

تا بهمن سال 98 عکس هایی جنجالی از سحر قریشی در کنار مهدی طارمی منتشر شد. شایعات در مورد ازدواج این دو قوت پیدا کرد ولی یکی از سایت های معروف هم ادعا می کند که پس از فریب و دروغ، این رابطه به اتمام رسیده است.

سحر قریشی در این مورد می گوید که فقط یک بار تزریق لب انجام داده است و البته خیلی زود هم از انجام این عمل زیبایی پشیان شده است و ژل را خارج کرده است. او ادعا می کند که هیچ نوع عمل زیبایی نداشته است.

پیج اینستاگرام سحر قریشی

اینستاگرام سحر قریشی را می‌توان از پر فالووترین‌ها بین سایر بازیگران ایران به حساب آورد. او در حال حاضر بیش از 9 میلیون دنبال کننده دارد. اگر شما هم از علاقمندان به دیدن عکس ها و صفحه شخصی او هستید می‌ توانید از آدرس https://www.instagram.com/saharghoreyshiofficialpage/ در اینستاگرام او را پیدا کنید.

حضور سحر قریشی در صحنه تئاتر

اولین تجربه حضور سحر قریشی در تئاتر مربوط به سال 1396 است. او در نمایشی به نام لامبورگینی 2 به کارگردانی سیامک صفری به روی صحنه رفت. بازی او در این تئاتر با حواشی و جنجال‌هایی همراه بود.

سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی نه تنها در رسانه و مصاحبه‌های خود حواشی زیادی به دنبال داشته، بلکه زندگی زناشویی و روابط او هم خالی از حاشیه نبوده است. این بازیگر جوان برای اولین بار در سال 1383 یعنی وقتی هنوز 17 سال داشت با شخصی به نام مهران اخوان ذاکر زندگی مشترک خود را شروع کرد. این ازدواج نهایتاً در سال 1388 و همزمان با بازی وی در سریال دلنوازان با طلاق به پایان رسید.

سحر قریشی در مصاحبه‌های خود تصمیم برای طلاق را مربوط به سال 1385 و قبل از بازیگر شدن خود اعلام کرده است و گفته است که ازدواجش در سنین پایین بوده و در زندگی احساس خوشبختی نداشته است. با این وجود همسر سابق او آقای اخوان ذاکر علت طلاق وی را حضور در سریال دلنوازان بدون رضایت خود و تغییر رفتار سحر قریشی پس از رسیدن به شهرت ذکر کرده است. همچنین آقای مهران اخوان در اشاره ای به گذشته در صحبت‌هایش گفته است که پروانه‌ها فراموش می‌کنند که روزی کرم بوده‌ اند.

سحر قریشی در سال 95 مدتی نیز در کنار امید علومی خواننده پاپ دیده شد و در پاسخ به مجری تلویزیون رضا رشیدپور مبنی چگونگی رابطه آنها توضیح داد که در مرحله نامزدی و محرمیت برای آشنایی بیشتر هستند اما تنها چند ماه بعد منکر صحبت‌های قبل خود و اعلام کرد که مجرد است.

سحر قریشی و مهدی طارمی

در آبان سال 96 در پی انتشار عکس‌های دو نفره، شایعاتی درباره ارتباط و ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد. از یک سو برادر سحر قریشی به شدت واکنش نشان داده و این خبر را تکذیب کرد و از سوی دیگر طارمی سعی کرد با پاسخ ندادن به سوالات از ماجرا دور بماند اما در نهایت پس از گذشت مدت طولانی طی مصاحبه ای که با ورزش سه انجام داد در این مورد شفاف سازی کرد. مهدی طارمی اعلام کرد تنها مدت کوتاهی با سحر قریشی دوست بوده است و هیچ ارتباط دیگری بین آنها وجود نداشته است.

گفتگو با سحر قریشی

این گفت و گو ناگفته‌هایی از زندگی خصوصی سحر قریشی را نقل می‌کند و می‌تواند پرده از برخی رازهای این بازیگر جنجالی و مورد پسند نسل جوان بردارد.

سحر تو بینی ات را عمل کرده ای؟

من در کل عمل زیبایی نداشتم. نه عمل بینی، نه تزریق گونه و نه هیچ عمل دیگری روی صورتم نداشتم به جز تزریق ژل لب که به پیشنهاد یکی از دوستانم بود. اما نباید دیگر این اشتباه را انجام بدهم. خودم را همین جوری که هستم دوست دارم ولی عقیده دارم اگر کسی نقصی دارد که می تواند اعتماد به نفس را پایین بیاورد باید ان را رفع کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.