کد خبر : 10771 / /
/

نیرو‌های امنیتی وزارت کشور مصر توانستند صاحب یک مغازه لباس فروشی معروف در جیزه را به جرم عکسبرداری مخفیانه از زنان و دختران در هنگام اندازگیری لباس دستگیر کنند.

 

فروشنده‌ای که در هنگام تعویض لباس مشتریان در اتاق پرو از آن‌ها عکسبرداری می‌کرد دستگیر شد.

نیرو‌های امنیتی وزارت کشور مصر توانستند صاحب یک مغازه لباس فروشی معروف در جیزه را به جرم عکسبرداری مخفیانه از زنان و دختران در هنگام اندازگیری لباس دستگیر کنند. به گفته این فروشنده او در اتاق تعویض لباس دریچه‌ای پنهان قرار داده بود که با کمک آن از دختران عکسبرداری می‌کرد.

به گزارش رکنا، سرگرد اسلام السید، رئیس تحقیقات اداره پلیس عمرانیه جیزه در همین راستا اظهار کرد: "دو دانش آموز هنگامی که برای اندازه‌گیری لباس خود به اتاق رفتند متوجه دوربین و دریچه شدند و فورا به ما اطلاع دادند".

به گفته رئیس تحقیقات:" بلافاصله پس از تماس این دو دانش‌‍آموز یک نیروی انتظامی به محل حرکت کرده و با بررسی صحت مطالب مندرج در گزارش و  گوشی متهم ، متوجه شدند که موبایل فروشنده حاوی تعداد زیادی عکس دختران و زنان  است. پس از اطلاعات فاش شده، متهم به دفتر این اداره منتقل شد؛ و مامور پرونده، سوابق لازم فروشنده را به دادستانی ابلاغ کرد تا قاضی بتواند مجرم را محکوم کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.