کد خبر : 11069 / /
/

متهمان پس از مشاهده پلیس با خودرو مذکور متواری شدند که ماموران کلانتری در یک تعقیقب و گریز طولانی با شلیک چند تیر هوایی متهمان را دستگیر و به کلانتری 118 ستارخان انتقال دادند .

رئیس کلانتری 118 ستارخان از دستگیری سارقان سابقه دار در غرب تهران خبر داد.

سرهنگ " بهمن ساکی "  اظهار داشت: پانزدهم  آبان ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 118 ستارخان در حال گشت زنی بودند که 2 سرنشین پژو 405 را هنگام سرقت از یک دستگاه خودروی پراید مشاهده کردند.

 

 وی افزود: متهمان پس از مشاهده پلیس با خودرو مذکور متواری شدند که ماموران کلانتری در یک تعقیقب و گریز طولانی با شلیک چند تیر هوایی متهمان را دستگیر و به کلانتری 118 ستارخان انتقال دادند .

دستگیری سارقان خودرو 

این مقام پلیسی ادامه داد: متهمان 30 و 35 ساله که سابقه سرقت هم دارند در بازجویی های پلیسی به چندین فقره سرقت محتویات از داخل خودرو های شهروندان در غرب تهران اعترف کردند.

سرهنگ ساکی تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شد خودرو متهمان سرقتی بوده و به همین دلیل سارقان پلاک خودرو را مخدوش کردند تا راحت تر سرقت کنند اما با تیزبینی ماموران کلانتری ناکام ماندند.

رئیس کلانتری 118 ستارخان در پایان خاطرشان کرد: پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.