کد خبر : 6901 / /
/

جشن تولد مهدی طارمی را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

مهدی طارمی متولد سال 1370 می باشد مهدی طارمی مجرد می باشد مهدی طارمی بهترین مهاجم لیگ برتر فوتبال می باشد مهدی طارمی بازیکن سابق پرسپولیس است مهدی طارمی دیروز 27 تیر ماه تولدش بود و باشگاه پورتو برای تولد مهدی طارمی پوستر جالبی طراحی کرد 

مهدی طارمی

مهدی طارمی فوتبالیست مشهور ایرانی است. مهدی طارمی سابقه بازی در تیم ملی را دارد و مهدی طارمی بازیکن سابق پرسپولیس است. مهدی طارمی فوتبالش را از ایرانجوان بوشهر شروع کرده در ادامه بیشتر از مهدی طارمی بخوانید.

 باشگاه پورتو برای تبریک تولد مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود پوستر جالبی طراحی کرد.

تبریک تولد مهدی طارمی 

مهدی طارمی

امروز ۲۷ تیرماه سالروز تولد مهدی طارمی است و باشگاه پورتو طرحی جالب به مناسبت تولد مهاجم ایرانی خود طراحی کرد. در طراحی این پوستر، مهدی طارمی به اژدها تشبیه شده است.

جشن تولد مهدی طارمی

مهدی طارمی

بیوگرافی مهدی طارمی

نام:مهدی

نام خانوادگی:طارمی

تاریخ تولد:1371/4/27

محل تولد:بوشهر

تاهل:مجرد

پای تخصصی :راست 

بازیکن تیم :پورتو

شماره پیراهن :9 

مهدی طارمی در27 تیر ماه سال 1371 در بوشهر متولد شد.

او بازیکن تیم ملی فوتبال است و در اردیبهشت 1393 به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران پیوست. او همچنین سابقهٔ بازی در تیم های شاهین بوشهر و ایرانجوان بوشهر را دارد.

نخستین درخشش او در پرسپولیس در تاریخ 2 آذر 1393 و در 79مین شهرآورد تهران مقابل استقلال بود که در آن پرسپولیس با نتیجهٔ 2–1 به پیروزی رسید. او در آن بازی دیدنی گلی نزد، امّا به عنوان یک بازیکن تعویضی نقش موثّری در گل اوّل داشت و با پاس حساب شدهٔ او محمّد نوری گل اوّل و مساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.

وی در تاریخ 19 فروردین 1394 و در حضور بیش از 100000 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمررساندن تک گل بازی از روی نقطهٔ پنالتی با یک ضربهٔ چیپ مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 و خوشحالی خاص اش پس از گل، به یک قهرمان در بین تماشاگران پرسپولس بدل شد.

مهدی طارمی بهترین لژیونر 

مهدی طارمی

طارمی 26 اردیبهشت 1394 برای اولین بار به تیم ملی ایران توسط کیروش دعوت شد.طارمی در جشن برترین های لیگ برتر چهاردهم (93–94) به عنوان برترین مهاجم لیگ ایران انتخاب شد. او در این مراسم در چهار رشته از جمله مرد سال فوتبال ایران که قاسم حدادی فر موفق به دریافت آن شد، کاندیدای دریافت جایزه بود.

لوسیانو ادینهو، سجاد شهبازاده و مهدی طارمی، 3 مهاجمی بودند که نامزد دریافت جایزه برترین مهاجم فصل گذشته انتخاب شدند و در نهایت مهدی طارمی به عنوان برترین مهاجم فصل گذشته انتخاب شد. طارمی جایزه خود را از عابدینی دریافت کرد.

استایل مهدی طارمی
مهدی طارمی

او نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال 2015 انجام داد. او در سومین بازی ملی خود پایش به گلزنی باز شد و در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2018 دو بار برابر گوام گلزنی کرد.

طارمی در چهارمین بازی ملی خود نیز درخشان ظاهر شد و در جریان پیروزی سه بر صفر بر هند، با سماجت خود یک پاس گل برای آندرانیک تیموریان ساخت و گل سوم را نیز به ثمر رساند. او در پنجمین بازی ملی خود برابر عمان اولین کارت زرد خود را دریافت کرد.

افتخارات مهدی طارمی

مهدی طارمی

فردی

پرسپولیس تهران

برترین مهاجم لیگ برتر فوتبال ایران 94–1393

آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران 95–1394

بهترین پدیده جوان لیگ برتر فوتبال ایران 95–1394از نگاه کانون مربیان فوتبال ایران

برترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران 95–1394

برترین مهاجم لیگ برتر فوتبال ایران 95–1394

آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران 96–1395

پرسپولیس تهران

نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران 95–1394

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران 96–1395

پرسش و پاسخ

  • مهدی طارمی ازدواج کرده است
    خیر مهدی طارمی مجرد می باشد
  • مهدی طارمی متولد چه سالی می باشد
    مهدی طارمی متولد سال 1370 می باشد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.