کد خبر : 9816 / /
/

مهاجم ایرانی باشگاه پورتو بیشترین اثربخشی دوران حرفه ای خود را قبل از بازی با پاچوس د فریرا، تیمی که هرگز مقابل آن گل نزده، ثبت می‌کند.

مهاجم ایرانی تیم پورتو بهترین آمار دوران حرفه‌ای خود را در فصل جاری دنبال می‌کند.

رکورد خیره کننده مهدی طارمی در لیگ پرتغال 

مهاجم ایرانی باشگاه پورتو بیشترین اثربخشی دوران حرفه ای خود را قبل از بازی با پاچوس د فریرا، تیمی که هرگز مقابل آن گل نزده، ثبت می‌کند.

مهدی طارمی، در ۲۹ سالگی، اعداد و ارقامی را ارائه می‌دهد که هرگز در دوران حرفه ای خود ندیده است. او نه تنها چهار گل در سه بازی اخیر خود به ثمر رسانده است، بلکه از ابتدای فصل نیز ۲۸ درصد اثربخشی دارد، رکوردی که هرگز به آن نرسیده بود.

طبق گزارشات روز جمعه روزنامه O Jogo، ملی پوش ایرانی پنج مورد از ۱۸ شوت خود را در فصل جاری به گل تبدیل کرده، بنابراین او توانست رکورد خود را بشکند.

بهترین رکورد حرفه‌ای مهاجم بوشهری در فصل ۲۰۱۷/۱۸ به دست آمد، فصل قبل از آخرین بازی با الغرافه از قطر، قبل از انتقال به ریوآوه، جایی که کارایی ۲۴ درصد بود، با ۱۳ گل از ۵۴ شوت.

اعداد و ارقامی که مهدی طارمی در اختیار دارد این شنبه برای بازی با پاچوس د فریرا، که هرگز مقابل آنها گلزنی نکرده است، بکار او می‌آید؛ علیرغم اینکه پیش از این پنج بار با آنها روبرو شده است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.