کد خبر : 24328 / /
/

 

خصوصیات تعمیرگاه‌های تخصصی رنو کدامند؟ تعمیرکار متخصص رنو چه ویژگی‌های بارزی دارد؟ هزینه حدودی تعمیر خودرو رنو در تعمیرگاه‌های تخصصی چقدر است؟ از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید‌کننده خودرو در جهان، می‌توان به کمپانی رنو اشاره کرد. زیرا اکثر تولیدات رنو در حدود صد کشور جهان مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران زیرادی را دارد.

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا خودروی رنو را به تعمیرکار متخصص رنو بسپاریم؟ لازم است بدانید که اگرچه در تولید خودرو‌های رنو از بهترین و مرغوب‌ترین قطعات استفاده شده ولی نمی‌توان گفت که رنو اصلا دچار مشکل نمی‌شود و به تعمیر نیاز ندارد. برای تعمیر خودرو رنو، باید همواره به تعمیرگاه‌های تخصصی رنو مراجعه کرد. چرا که با انجام این کار، دیگر نگران مشکلات ناشی از واردات قطعات و تجهیزات جانبی خودرو و غیر اورجینال بودن قطعات نخواهید بود. در ادامه همین مطلب، بیشتر این موضوع را شرح می‌دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

برای یافتن تعمیرگاه تخصصی رنو چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

با توجه به مشکلات واردات خودرو‌های خارجی، متاسفانه بسیاری از دارندگان این خودرو‌ها اطمینان لازم را برای سپردن تعمیرات خودروی خود به هر تعمیرکاری را ندارند. از همین رو، پرسش‌های زیادی در خصوص یک تعمیرگاه مناسب رنو در ذهنشان ایجاد می‌شود.

مهم‌ترین مسئله این است که برای یافتن یک تعمیرگاه مناسب رنو چه اقداماتی باید انجام دهیم؟ تعمیرگاه تخصصی رنوساز، با سابقه پانزده ساله خود در زمینه تعمیر تخصصی انواع خودرو رنو، توانسته ثابت کند که لیاقت و شایستگی خدمت رسانی به دارندگان رنو را دارد. رنوساز با داشتن تعمیرکارانی مجرب و باتجربه و تجهیزات با‌کیفیت جهت عیب یابی و بازبینی خودرو و وارد کردن تمام لوازم یدکی رنو، بی شک بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران است. توصیه می کنیم پیش از هر چیز با کارشناسان رنوساز تماس بگیرید تا از انتخاب خود اطمینان خاطر حاصل کنید.

یک تعمیرگاه حرفه‌ای تخصصی رنو چه خصوصیاتی دارد؟

اولین ویژگی تعمیرگاه تخصصی رنو، داشتن کادری مجرب و دوره‌ دیده است. این کادر، باید دانش و اطلاعات کافی را در خصوص تعمیر تخصصی رنو داشته باشند که البته برای به دست آوردن این دانش و تجربه، باید دوره‌های خاصی را نیز ببینند. از دیگر خصوصیات یک تعمیرگاه تخصصی، می‌توان به استفاده از قطعات اورجینال و با‌کیفیت اشاره کرد.

معمولا تعمیرگاه‌های رنو بایستی در زمینه واردات تجهیزات جانبی و لوازم یدکی رنو نیز فعال بوده و قطعاتی اورجینال و با‌کیفیت را برای خودرو استفاده کنند. با توجه به پیشرفت‌های روز افزون تکنولوژی در خصوص تعمیر خودرو، آن تعمیرگاهی برگ برنده را در دست دارد که برای بازبینی قطعات و عیب یابی خودرو‌های وارداتی نظیر رنو، از به روز‌ترین و بهترین تجهیزات استفاده کند. به خاطر داشته باشید که رنوساز در زمینه قطعات اورجینال در نمایندگی رنو بسیار فعال بوده و شما پیش از سپردن تعمیر خودرو به این تعمیرگاه، می‌توانید کیفیت قطعات مورد استفاده و جانبی آنها را بررسی کنید.

 یک تعمیرگاه تخصصی رنو باید موقعیت مکانی در دسترس داشته باشد. بدون شک، تعمیرگاهی که در حاشیه شهر‌هاست یا در کوچه پس کوچه قرار دارد، محبوبیت کم‌تری نسبت به تعمیرگاهی دارد که در مرکز شهر واقع شده‌است.

16

بررسی ویژگی های تعمیرکار متخصص رنو

به خاطر داشته باشید که تنها دانش و تجربه تمام آن چیزی نیست که باید در تعمیرگاه‌های تخصصی رنو ارائه شود. بلکه سطح بالای اخلاق و مشتری‌مداری کارکنان یک تعمیرگاه همانند دانش و تجربه مهم است. برخورد کارشناسان تعمیرگاه، باید کاملا صبورانه و با محبت باشد. باید با صبوری، خصوصیات خودروی شما را یادداشت کرده و به تمام سوالات شما در حیطه قیمت گذاری و زمان تحویل خودرو پاسخ دهند.

همچنین  از مهم ترین ویژگی‌ تعمیرکار متخصص رنو، می‌توان به دقیق و عادل بودن اشاره کرد. ایشان باید با نهایت حوصله و دقت، قطعات پایه نظیر موتور، گیربکس و سیستم ترمز خودروی شما را بازبینی کرده و در صورت لزوم اقدام به انجام اعمالی نظیر تعویض روغن گیربکس و تعویض لنت ترمز نماید. همچنین باید زمان را مد نظر بگیرد و خودروی شما را دقیقا در زمان تعیین شده تحویل دهد.

هزینه تعمیرات رنو در تعمیرگاه مجاز رنو چقدر است؟

به طور کلی، هزینه تعمیر یا تعویض قطعات فنی خودرو‌ها مبلغی است که توسط اتحادیه تعمیرکاران به تمام تعمیرگاه‌های تخصصی هر کمپانی اعلام گردیده و بسته به نوع قطعه مورد استفاده، اجرت تعمیرکار و مدت زمان تعمیر کمی متغیر است. توجه داشته باشید که هزینه تعمیرات خودرو رنو، به قطعه‌ای بستگی دارد که در تعمیرگاه تخصصی رنو تعمیر و یا تعویض می‌شود.

همچنین میزان آسیب قطعه نیز در برآورد هزینه نهایی بسیار موثر است. برای مثال هزینه تعمیر موتور یا تعویض کامل موتور، اصلا با هزینه تعویض لنت ترمز یا تعویض روغن گیربکس قابل مقایسه نیست. اگر در خصوص تعمیرات رنو به دنبال تعمیرگاهی تخصصی و حرفه‌ای هستید، تعمیرگاه تخصصی رنوساز، تمام ویژگی‌های یک تعمیرگاه مجاز رنو را داشته و تمامی استاندارد‌ها را در هنگام تعمیر خودرو رعایت می‌کند. لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه  تماس حاصل نمایید.

17

معرفی بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو در غرب تهران

اگر فکر سلامت خودرو خود هستید و می‌خواهید خودرو رنو خود را نزد بهترین تعمیرکاران به امانت بگذارید، در میان تمام تعمیرگاه‌های رنو بهتر است به تعمیرگاه رنوساز مراجعه کنید. همچنین اگر تمایل دارید سرویس دوره‌ای خودروی شما مرتب توسط تعمیرکاران رنو بررسی شود، می توانید خودروی خود را با خیالی آسوده به دست تعمیرکاران حرفه ای رنو بسپارید. چرا که این مجموعه از سال 1385 با وارد کردن تجهیزات جانبی رنو از فرانسه و رومانی فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز، توانسته رضایت و اعتماد افراد زیادی را به خود جلب کند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.