کد خبر : 4775 / /
/

اولین قیمت‌های اعلام شده برای دلار در صرافی‌ملی، بازار متشکل ارزی و سامانه سنا افزایشی اعلام شد با این حال نرخ این ارز در بازار آزاد ثابت ماند.

قیمت دلار امروز افزایش یافت. قیمت دلار امروز در صرافی ملی اعلام شد. قیمت دلار و یورو درجدول زیر قابل مشاهده است. قیمت دلار به 22506 تومان رسید. برای اطلاع از جدیدترین قیمت دلار با خبر روز همراه باشید.

صبح روز سه‌شنبه اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۴ هزار ۲۰۰ تومان گزارش شد. در ساعات پایانی معاملات روز گذشته کاری نیز نرخ این ارز ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان بود.

قیمت دلار امروز

صرافی ملی هم قیمت دلار را با ۱۳۴ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز قبل، ۲۳ هزار و ۵۳۸ تومان برای فروش و ۲۳ هزار و ۷۲ تومان برای خرید اعلام کرد.

قیمت دلار

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی با حدود ۱۳۳تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت روز کاری گذشته، به ۲۳ هزار و ۳۰۵ تومان رسید.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا که پایان معاملات روز دوشنبه ۲۳ هزار و  ۴۰۴ تومان بود، صبح امروز نیز ۲۳ هزار و ۵۳۸ تومان اعلام شد.

همچنین آخرین نرخ اعلام شده برای معاملات در سامانه نیما بر اساس آخرین معاملات روز گذشته کاری، ۲۰ هزار و ۳۷۵ تومان برای فروش و ۲۰ هزار و ۱۹۱ تومان برای خرید رسیده است.

قیمت دلار و طلا بالا رفت

قیمت دلار در بازار آزاد امروز بالا رفت و به ۲۴,۰۸۰ (بیست و چهار هزار و هشتاد ) تومان رسید. قیمت طلا هم بالا رفت.

قیمت دلار

عمده قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز روند صعودی را نسبت به روز گذشته تجربه کردند.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۰۹ (یک هزار و نهصد و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۶ درصدی داشته است.

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۱.۴ درصدی، از ۱,۰۸۴,۱۰۰ (یک میلیون و هشتاد و چهار هزار و یکصد ) تومان به ۱,۰۹۹,۶۰۰ (یک میلیون و نود و نه هزار و ششصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۶۳۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۷۵۸,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و پنجاه و هشت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۴,۰۸۰ (بیست و چهار هزار و هشتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۳۷ درصدی داشته است.

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۷۱ تومان افزایش، ۶,۶۴۰ (شش هزار و ششصد و چهل ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 10,830,000 (ده میلیون و هشتصد و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 1.7 درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۶,۰۱۰,۰۰۰ (شش میلیون و ده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۹۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ ربع سکه

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۰۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه گرمی امروز

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۰.۸۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۳۴۵,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و چهل و پنج هزار) تومان معامله شد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.