کد خبر : 19226 / /
/

 

تعجب نکنید! بدون چک و ضامن هم میتوانید وام دریافت کنید. با استفاده از خدمات قسطا این امکان به راحتی فراهم میشود. شما میتوانید تا سقف 20 میلیون تومان از قسطا اعتبار دریافت کنید و نسبت به خرید اقساطی هر کالایی از سراسر کشور اقدام کنید. مثل خرید لاستیک اقساطی ، سیستم صوتی خودرو اقساطی و...

قسطا تنها لندتک در ایران است که اعتبار خرید را در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت در اختیار شما قرار میدهد و شما را در انتخاب فروشگاه محدود نمیکند و قسطا کارت اولین کارت اعتباری میباشد که به این صورت اعتبار خرید را در اختیار کاربران قرار میدهد. این کارت عضو شتاب بوده و همه جا معتبر میباشد.

در واقع قسطا کارت هم مثل سایر کارتهای بانکی شما میباشد که رمز دوم هم دارد و میتوانید از تمام فروشگاه های اینترنتی هم بصورت اقساطی خرید کنید. این کارت توسط قسطا تا مبلغ 20 میلیون تومان شارژ میشود و شما از هر فروشگاهی که خواستید میتوانید بصورت نقدی خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید.

در ادامه مراحل دریافت قسطا کارت را شرح خواهیم داد.

همانطور که گفته شد با قسطا کارت هر کالایی را میتوانید بصورت اقساطی از هر فروشگاهی بخرید. مثلا موتور سیکلت اقساطی ، خرید گوشی اقساطی ، خرید اقساطی لوازم خانگی و... اما در این مقاله در مورد خرید اقساطی لوازم جانبی خودرو توضیحات بیشتری خواهیم داد. در ادامه با ما همراه باشید.

13

خرید لاستیک اقساطی

یکی از تجهیزات ضروری خودرو لاستیک میباشد که معمولا فروشگاه های زیادی برای فروش اقساطی لاستیک وجود ندارد. اما همانطور که گفته شد، با قسطا کارت میتوانید از هر فروشگاهی نسبت به خرید لاستیک اقساطی اقدام کنید. در ادامه نکاتی در مورد نگهداری از لاستیک ذکر خواهیم کرد.

نکات مهم در نگهداری و خرید لاستیک

بعد از خرید لاستیک برای نگهداری آن باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

1- هر چند هفته یکبار باد لاستیک هارا چک کنید.

2- برای ایمنی بالاتر باید دوره ای لاستیک هارا انجام دهید.

3- هنگام خرید  لاستیک به نوع خودرو و مسافتی که طی میکنید توجه کنید.

4- برای ایمنی و حفظ جان خود و سرنشینان خودرو  سریعا باید لاستیک نخ زده یا فرسوده عوض گردد.

5- از لاستیک معیوب یا تعمیر شده به هیچ وجه استفاده نکنید.

6- در شرایط مناسبی لاستیک زاپاس را نگهداری کنید و باد و فشار آن را مطابق لاستیک های دیگر تنظیم کنید.

7- به هیچ وجه نباید از رینگ های  پوسیده یا زنگ زده استفاده کنید.

8- و مهم تر از همه از لاستیک های استاندارد استفاده کنید.

 

خرید سیستم صوتی خودرو اقساطی

یکی از تجهیزات و لوازم جانبی جذاب خودرو، سیستم صوتی میباشد. برای خرید قسطی انواع سیستم صوتی خودرو هم میتوانید از اعتبار قسطا استفاده کنید.

سیستم صوتی خودرو شامل چه مواردی است؟

14

مراحل دریافت قسطا کارت

برای دریافت قسطا کارت لازم است که ابتدا برای دریافت کارت اعتباری تقاضا دهید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال نمایید.

مرحله اول : در مرحله اول برای دریافت قسطا کارت ، به وب سایت قسطا مراجعه کنید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. لطفا اطلاعات خواسته شده برای ساخت اکانت را با دقت و دقیق وارد نمایید.

مرحله دوم : در این مرحله به اکانت خود وارد شوید و احراز هویت نمایید؛ سپس گزینه ی "دریافت قسطا کارت" در صفحه اصلی را کلیک نمایید تا وارد فرایند ثبت درخواست قسطا کارت شوید.

مرحله سوم : در این مرحله از ثبت سفارش ، مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید، به همراه میزان اقساط و مبلغ پیش پرداخت.

مرحله چهارم : در این مرحله از درخواست می شود که مدارک خود را بارگذاری نمایید. مدارکی از قبیل  تصویر کارت ملی، گزارش حساب و...

مرحله پنجم : پس از بارگذاری مدارک در مرحله چهارم، در مرحله پنجم وارد مرحله اعتبارسنجی خواهید شد و قسطا بررسی های لازم را به منظور سنجش اعتبارشما انجام خواهد داد و نتیجه را ظرف مدت ۱ روز کاری به شما اعلام می نماید. در صورت تایید اعتبار، فرایند ثبت درخواست قسطا کارت ادامه می یابد.

 مرحله ششم : در این مرحله، اعتبار شما تایید شده است و شما تضامین را به صورت حضوری یا از طریق پست، برای قسطا ارسال می نمایید. پس از دریافت تضامین (چک یا سفته) قسطا کارت برای شما فرستاده میشود

مرحله هفتم : در این مرحله لازم است که شما مبلغ مشخص شده برای پیش پرداخت را به حساب قسطا واریز نمایید. پس از آن قسطا کارت به مبلغ موافقت شده برای وام درخواستی شما شارژ می شود.

حالا می توانید با در دست داشتن قسطا کارت به تمامی مراکز فروش گوشی تلفن همراه در سراسر کشور مراجعه کنید و نسبت به خرید هر کالایی اقدام نمایید و هزینه را به صورت نقدی از طریق دستگاه پوز POS پرداخت نمایید؛ و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید. همچنین امکان خرید با قسطا کارت از طریق تمام فروشگاه های آنلاین وجود دارد؛ کافیست رمز اینترنتی کارت خود را فعال سازی کنید.

برای ثبت سفارش به www.ghesta.ir مراجعه کنید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.