کد خبر : 9476 / /
/

عکس بازیگران| اخبار بازیگران| بازیگران ایرانی| عکس بازیگران ایرانی| بازیگران معروف ایرانی

عکس زیر از تغییر چهره مهدی پاکدل به تازگش منتشر شده است.

مهدی پاکدل از سال 81 هم با سریال با من بمان به کارگردانی حمید لبخنده وارد تلویزیون شد. مهدی پاکدل سال 1384 بود که با پنجمین تجربه اش در تلویزیون با سریال اولین شب آرامش به شهرت رسید. مهدی پاکدل در 13 اسفند 1389 در 30 سالگی با بهنوش طباطبایی 29 ساله ازدواج کرد. مهدی پاکدل و بهنوش طبابایی سال 1393 جدا شدند. مهدی پاکدل سال گذشته با رعنا آزادی ور ازدواج کرد.

مهدی پاکدل

امهدی پاکدل و زدواج و همسرش

مهدی پاکدل در 13 اسفند 1389 در 30 سالگی با بهنوش طباطبایی 29 ساله ازدواج کرد، آشنایی آنها از فیلم مصائب دوشیزه در سال 1385 شروع شده بود.

در نهایت این زوج بعد از 6 سال زندگی مشترک خبر طلاق خود را در سال 95 رسانه ای کردند،

مراسم ازدواج دوم و ماجرای مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

اندیشه فولادوند بازیگر زن سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار عکس زیر در صفحه ی شخصی خود از مردم و طرفدارانش خواست تا برای دیدن این نمایش به تئاتر بروند و این نمایش زیبا را ببیند.

مهدی پاکدل

اما نزدیکی بیش از حد مهدی پاکدل و رعنا ازدای ور در این عکس بالا باعث شد تا کاربران در شبکه های مجازی با منتشر کردن عکس بالا خبر ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور را به دورغ یا واقعیت اطلاع رسانی کنند . این خبر توسط مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور تا به این لحظه نه تکذیب شده است و نه تایید.

مهدی پاکدل و ورود به عرصه خوانندگی

در سال 1394 به دنبال درخواست محمد جواد بیگلرزاده آهنگساز و حسن جنت مکان شاعری برای دکلمه دعوت شد، به این ترتیب او در او در این آلبوم 13 قطعه ای اولین و آخرین تجربه اش را بدست آورد

کناره گیری از تلویزیون

به گزارش 30cinema آقای پاکدل در مورد شایعه کناره گیری اش در تلویزیون می گوید: تا زمانی که رسانه ملی برای مردم نباشد با آن کار نمی کنم!

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل متولد 10 تیر سال 1359 در اصفهان است وی بازیگر و دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می باشد، در کنار بازیگری خواننده شده و حالا در عرصه مدلینگ فعالیت می کند و تنها ازدواجش به طلاق رسید.

مهدی پاکدل

از اصفهان تا تهران

در محله امامزاده زید که حالا به هشت بهشت معروف است متولد شد

برادر بزرگ اش حسین پاکدل مجری و بازیگر و مسعود دیگر برادرش عکاس بود، مهدی در هنرستان گرافیک خواند و در 17 سالگی برای ادامه تحصیل راهی تهران شد

شروع با تدوین و بازیگری

از دوران نوجوانی به فیلم بین حرفه ای تبدیل شدم و مرتب به سینما می رفتم و عاشقانه سینما را دوست داشتم تا اینکه به تهران آمدم و برای گذران زندگی کار تدوین انجام دادم

در کنار کار تدوین، سال 1376 با نمایشی بنام جنبش انفیه در کلکته به کارگردانی سیروس شاملو اولین تجربه خود را در بازیگری بدست آوردم

ورود به سینما

بعد از 3 سال تجربه تئاتر در سال 1379 وقتی 20 ساله بود با فیلم سینمایی آبی کنار بهرام رادان و هدیه تهرانی اولین تجربه جلوی دوربین خود را بدست آورد.

 

آقا مهدی نیز همچون برادرش مسعود به Photography عکاسی علاقمند است.

می گوید به نظرم Instagram اینستاگرام در دید هنری و عکاسانه آدم ها به زندگی تاثیری بسزایی داشته و از وقتی آمده خیلی برایم لذت بخش است که عکس های که می گیرم را به اشترام بگذارم.

مهدی پاکدل روز گذشته با انتشار عکسی در شبکه اینستاگرام ضمن اشاره به سالکرد ازدواجش با بهنوش طباطبایی نوشت:

و امروز ، اولین روز سال چهارم است.علی معلم، مهدی پاکدل، بهنوش طباطبایی، نیوشا ضیغمی، سامان مقدم، حسام نواب ومجید مظفری از جمله مهمانان جشن ساگرد ازدواج این دو بازیگر بودند.

محمدرضا شریفی نیا نیز که در این جشن شرکت کرده بود نوشت:دیشب سالگردازدواج مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی بود که متقارن شده بود با سالگرد تاسیس یک رستوران … ماهم بعد از خستگی از سر کار به مدت بیست دقیقه یه سری زدیم اون میز هم میز پیش غذاست با شیشه های سس و سرکه که سالاد هارو برداشتن و کیک رو اونجا گذاشتن …. به همین سادگی.

علت جدایی مهدی پاکدل از همسرش

مهدی پاکدل و همسرش، هر دو از اصفهان وارد عرصه هنر شده اند. پاکدل دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد، واحد تهران مرکز است و بهنوش طباطبایی لیسانس مهندسی کامپیوتر دارد.

آنها اسفندماه 1389 ازدواج کرده اند. جالب است که تا پیش از ازدواج شان چندان کار مشترکی با هم نداشته اند ولی بعد از آن، تجربه های تئاتری و سینمایی زیادی با هم دارند.بیوگرافی مهدی پاکدل در سایت مشروح موجود است.

این ۳ سال چگونه گذشت؟

خوب گذشت. به هرحال می گذرد. با همین تجربه ۳ ساله ام می گویم، به نظرم ازدواج خیلی پیچیده است. زندگی مشترک، پیچیدگی هایی دارد که خیلی متفاوت است با قبل از ازدواج. من الان ۳۳ ساله ام و ۳۰ سال آن را تنها زندگی کرده ام. تاثیر این ۳۰ سال روی آداب، رفتار و طرز نگرشم به زندگی خیلی زیادتر بوده تا این ۳ سال.

این مرحله گذشتن از ۳۰ سال و رفتن زیر یک سقف، همیشه نیازمند مشورت، راهنمایی و نظر یکی دیگر هم هست. باید او را هم در همه قضایا درنظر بگیری. نوع احساس مسوولیتت تفاوت می کند. همه چیز شکل دیگری به خود می گیرد.

شاید درست گفته اند که ۳ سال طول می کشد. شاید این مدت نیاز است که کم کم با اخلاق، رفتار و عادات یکدیگر آشنا بشوند و تغییراتی در آنها بدهند ولی در کل، اگر آدم به این فکر کند که چه کار لذت بخشی است و حتی این تغییراتی که در خود آدم ایجاد می شود خیلی خوب است، مطمئنا زندگی دوام بیشتری پیدا می کند.

ولی اگر آدم مقابله کند و اهل تغییر نباشد و من و او به میان بیاورد و… مشکل به وجود می آید. خیلی وقت ها پیش آمده سر یک موضوع کوچک که دو طرف نخواسته اند خودشان را تغییر بدهند، نتیجه بدی دیده اند.

در کل تجربه جالبی است و من اگر می دانستم، زودتر ازدواج می کردم! هرچقدر سن تجرد بیشتر باشد، آدم سخت تر وارد دنیای تاهل می شود و چون شخصیت بیشتر شکل می گیرد، تغییر دادنش هم سخت تر می شود.

بگذار یک چیزی بگویم. الان، ما با یکی مثلا ۶ سال آشناییم، بعد می رویم ۲ سال هم نامزدم می شویم، بعد ۱ سال هم به عقد هم در می آییم و بعد ازدواج می کنیم.

یعنی این ۸-۷ سالی که همه چیز بکر و تازه است و طرفین مشغول کشف همدیگر هستند، همه اش در زمانی می گذرد که بی فایده است. به همین دلیل است که برخی ها بعد از یک سال زندگی مشترک از هم جدا می شوند. درحقیقت، آن اتفاق و آن لذت کشف، در آن حدود ۱۰ سال، تمام شده و دیگر چیزی باقی نمانده.

این است که به نظرم رسوم سنتی خیلی خوب بوده اند. قدیم ها، می رفتی خواستگاری دختری که او را ندیده بودی و بعد هم ازدواج می کردی و این ۸-۷ سالی که گفتم را می گذراندی و احتمال دو تا بچه هم داشتی. ادامه اش را هم به یک نحوی می گذراندی اما الان کمی بد شده و شاید به همین دلیل زندگی ها پایدار نیست.

چقدر از تصوراتی که قبل از ازدواج داشتید، بعد از ازدواج محقق شد؟ بهترش پیش آمد. فکر می کردم به هرحال مشکلاتی پیش بیاید، ولی واقعا بهتر و بالاتر از تصوراتی که داشتم پیش آمده.

برای اینکه زندگی تان تازه و سرزنده بماند و به روزمرگی دچار نشوید، چه کارهایی انجام می دهید؟

ما درشغلی فعالیت می کنیم که نمی شود دچار روزمرگی شد. چون تا بیاییم و عادت کنیم به یک زندگی روتین، یک باره من یا بهنوش ۲ ماه می رویم سر یک پروژه. خود شغل ما آنقدر متنوع هست که نمی گذارد زندگی مان یکنواخت و خسته کننده شود. زمان هایی که وقت می کنیم با هم باشیم، برایمان خیلی ارزشمند است.

مردم همیشه با چهره خندان و بشاش مهدی پاکدل مواجه اند. واقعا شما اینقدر آدم خوشحالی هستید؟ چقدرش واقعی است؟

تلاش می کنید تا نماد بیرونی مثبتی از خودتان نشان دهید؟

تلاش که بله. به نظرم داشتن اخلاق خوش، در مورد من کاملا منفعت طلبانه است. وقتی اخلاقت خوب باشد، می توانی کارهایت را پیش ببری و اهدافت را زودتر به نتیجه برسانی. با اخلاق بد، کسی به جایی نمی رسد؛ چون به خودش بد می کند. به نظرم حال خوب و اخلاق خوش، همان احترام گذاشتن به اطرافیان است.

نشنیده بودم تاحالا! (خنده) خدا را شکر. در عصر جدید، ارتباطات مهم ترین مساله است. در پیشبرد زندگی، ارتباطات خوب و گسترده باعث می شود زندگی بهتری داشته باشی. من در حال حاضر در جامعه مطبوعات، عکاس ها، فیلمسازها، گرافیست ها، نقاش ها، شاعرها و… ارتباطات خیلی خوب دارم. این ارتباط ها باعث می شود آدم زندگی را قشنگ تر و با کیفیت بیشتری دنبال کند و این خوب است.

طلاق بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل اما نشانه هایی است که این خبر را تایید می کند.

۱ – در یک اقدام پیچیده اطلاعاتی پیج اینستاگرام مهدی پاکدل هک می شود، مدتی بعد پس گرفته می شود اما همه عکس ها پاک شده و هنوز بعد از ۱۴ روز هیچ عکس دونفره ای با همسرش منتشر نکرده است و هیچ واکنشیم به صدها کامنتی که درخواست دادن عکس دونفره با همسرتون بزارید رو اجابت نکردند !

۲ – حالا اگر بگوییم ای بابا چقدر حرف در میارید حتما این مدت عکسی نگرفتند خوب بزاره پیجش، از این مورد رد بشیم، می رسیم به صفحه اینستاگرام بهنوش طباطبایی، ایشون خوشبختانه هک نشدند اما در یک اقدام انتهاری تمام عکس های دونفر با آقاشون رو پاکیدن و تا به الانم از این اقدام خود پرده برداری نکردند !

۳ – مورد سوم آخرین حضور خانوم طباطبایی در افتتاحیه فیلم سیانول بود که از قضا حتما که یادشون رفته حلقه ازدواج دستشون نبود!

تا مدتی هیچ خبری مبنی بر تایید یا تکذیب از طرف این دو هنرمند منتشر نشد اما در آخرین اخبار رسیده طباطبایی به این خبر واکنش نشان داد. بهنوش طباطبایی بازیگر سرشناس کشور در پاسخ به خبرنگاری که در تماسی تلفنی صحت این خبر را از او سوال کرد، گفت:

این خبر را نه تایید میکنم و نه تکذیب . البته در اواخر مرداد ۱۳۹۵ روزنامه ایران خبری با مضمون زیر منتشر شد. در برگه‌های دادخواست هیچ توضیحی درباره دلایل درخواست طلاق یا مستنداتی درباره اختلافات موجود بیان نشده بود.

حتی اگر خانم و آقای هنرپیشه دلایلی را به وکلای خود بازگو کرده بودند، وکلا ترجیح داده بودند از توضیحات اضافی بپرهیزند. اصلاً چه اهمیتی داشت که زوج هنرپیشه چه مشکلاتی دارند، آنها هم جزئی از جامعه هستند با همه مشکلات مشترک.

از قرار معلوم خانم بازیگر جدا از مهریه سنگین، سند ششدانگ یک آپارتمان در شمال شهر را هم پشت قباله‌اش داشت و به طور جداگانه هم حق تحصیل، کار و حتی حضانت فرزند احتمالی را گرفته بود. طبق دادخواست ارائه شده زن جوان فقط به دریافت آپارتمان رضایت داده و از باقی مطالبات خود صرفنظر کرده بود.

در آن صبح گرم مرداد، هیچ یک از طرفین دعوا در دادگاه خانواده حضور نداشتند، شاید هر کدام از آنها در گوشه‌ای از کشور و دریک فیلم سینمایی مشغول ایفای نقش بودند، هر چند در بازی زندگی نتوانسته بودند بخوبی ظاهر شوند. زندگی خانم و آقای هنرپیشه معمولاً شرایطی داشت که کمتر همدیگر را ببینند و کمتر غذای خانه را میل کنند.

با این حال یکی از آنها در مصاحبه‌ای با یک نشریه گفته بود؛ کاش زودتر ازدواج کرده بودند. آن یکی هم از درک متقابل همسرش حرف زده بود. شاید در آن لحظه حق داشتند، اما حالا زندگی مشترک آنها از نقطه آرامش خارج، به کشمکش وارد شده و در نهایت به اوج رسیده بود.

در یکی از فیلم‌هایی که بازی کرده بودند دیالوگ مشهوری از زبان یکی‌شان با این مضمون بیان می‌شد؛ «واقعاً هیچ کسی برای طلاق گرفتن ازدواج نمی‌کنه…» و طرف مقابل ادامه می‌داد: «آره خب؛ همه فکر می‌کنن بهترین انتخاب رو داشتن…ولی بستگی داره بعداً چه اتفاقی بیفته.»

خط پایانی: کاربران عزیز وبسایت نازوب این اطلاعاتی در صورتی که کامل یا اشتباه بود لطفا با ایمیل وبسایت در تماس باشید تا با کمک و اطلاعات شما به ویژه ازدواج مجدد مهدی پاکدل این بخش ویرایش شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.