کد خبر : 4209 / /
/

استوری حاشیه ساز سیاوش خیرابی را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

سیاوش خیرابی از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد. سیاوش خیرابی در سال ۱۳۸۶ در تله‌فیلم تلخون بازی کرد سیاوش خیرابی در بازی در سریال ترانه مادری در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. سیاوش خیرابی دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می‌باشد.اصالت سیاوش خیرابی تبریزی است.

زمینه فعالیت: سینما، تلویزیون

تولد: ٢٩ آذر ۱۳۶۳

والدین: منوچهر خیرابی ، ماهرخ برهانی

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر 

استوری حاشیه ساز سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی در 29 آذر 1363 در تهران متولد شد و اصالتا تبریزی است. سیاوش خیرابی از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینما گران جوان شرکت کرد. در سال ۱۳۸۶ در تله‌فیلم تلخون بازی کرد و در بازی در سریال ترانه مادری در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. سیاوش خیرابی دارای فوق دیپلم کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد.

سیاوش خیرابی: در کودکی خیلی شیطون بودم درس خوان نبودم ولی درسال اول دانشگاه قبول شدم،و می گوید اگر بازیگر نمیشد حتما خوانندگی را در پیش می گرفت.

یک آرشیو تقریباً کامل از فیلم‌های خارجی دارد و از میان هنر پیشه‌ها برد پیت را بیش تر می‌پسندد.

سیاوش خیرابی خوش اخلاق است و اطرافیاش می‌گویند که انرژی مثبت او را از لحظات اولیهٔ برخورد کاملاً حس می‌کنند.

خانواده سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی در خانواده‌ای پنج‌نفره به دنیا آمد و دارای دو برادر بزرگ‌تر به نام‌های آرش و اورنگ است. پدرش منوچهر خیرابی و مادرش ماهرخ برهانی نام دارند . سیاوش فرزند آخر خانواده است.

آرش خیرابی، برادر وسطی، متاهل، تحصیلات:رشتهٔ کامپیوتر

اورنگ خیرابی برادر بزرگ، متاهل، تحصیلات:رشته مکانیک

سیاوش خیرابی، برادر کوچک، تحصیلات رشته کامپیوتر، مجرد

سیاوش خیرابی دارای دو رستوران در تهران با شعبه‌ای در رشت است. به گفته خود او اولین رستوران را با تولد اولین برادرزاده‌اش زد تا کاری برای او کرده باشد و با کمک دو برادر دیگرش رستوران اداره می‌شد تا اینکه برادرزاده دوم هم دنیا آمده و تصمیم می‌گیرد رستوران دیگری را هم در رشت دایر کند. در رستوران سیاوش خیرابی با اینکه نوع غذاها فست فود است اما سبک پخته شدن غذاها متفاوت بوده و کاملاً به سبک پخت خانگی است.

سیاوش خیرابی و مادرش

سیاوش خیرابی

1397: مانکن  

1397: رالی ایرانی ٢  

1396: هست و نیست  

1396: پرستاران - فصل دوم 

1395: پرستاران - فصل اول 

1394: ساعت صفر 

1393: سر به راه  

1392: آوای باران 

1390: سه پنج دو 

1390:مادر

1389: همچون سرو 

1388: از یاد رفته  

1388: دلنوازان  

1387: ترانه مادری 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.