کد خبر : 10782 / /
/

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد:در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان زن مواد مخدر در یکی از محله های غرب تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه پنجم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زنی در یکی از محله های غرب تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم بیش از 9 کیلو مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد:در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارش های  مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان زن مواد مخدر در یکی از محله های غرب تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه پنجم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

 

زن مواد فروش بازداشت شد

وی در ادامه افزود : به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد محدوده مخفیگاه  نامبرده در غرب پایتخت است. به همین منظور ماموران در بررسی های بیشتر و دقیقتر منزل وی را شناسایی نمودند.

این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات پلیس این زن مواد فروش در  مخفیگاهش دستگیری و در بررسی های بیشتر از مخفیگاه وی  9کیلو و 18گرم انواع مواد مخدر از قبیل حشیش و  تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  در پایان خاطرنشان کرد : این زن مواد فروش که از توزیع کنندگان سابقه دار در غرب پایتخت است پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از  تحقیقات تکمیلی برای  سیر مراحل قانونی به مرجع  قضائی معرفی شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.