کد خبر : 10934 / /
/

امروز دلار در بازار آزاد برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است.

قیمت دلار امروز کاهش یافت. قیمت دلار با اندکی کاهش نسبت به روزهای گذشته مواجه شد. قیمت دلار در بازار آزاد با کاهش ۰.۲۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۷,۶۷۰ تومان معامله شد. قیمت دلار و یور امروز کاهش شدند. آخرین قیمت دلار را در «خبر روز» دنبال کنید.

قیمت دلار  چقدر شد؟

دلار در بازار آزاد با کاهش ۰.۲۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۷,۶۷۰ تومان معامله شد.دلار در صرافی ملی در بازار ۵ روز پیش نسبت به ۷ روز پیش، با ۱۰۲ تومان کاهش، ۲۶,۳۲۰ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل با کاهش ۰.۰۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۶,۷۳۸ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا با افزایش ۰.۰۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۷,۰۱۷ تومان معامله شد.دلار کانادا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۷۲ تومان کاهش، ۲۲,۲۷۰ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار آزاد

امروز دلار در بازار آزاد برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۲۷,۷۳۰ (بیست و هفت هزار و هفتصد و سی ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۰۴ نوامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۲۱ درصدی به ۲۷,۶۷۰ (بیست و هفت هزار و ششصد و هفتاد ) تومان رسید.

قیمت دلار در صرافی ملی

۵ روز پیش دلار در صرافی ملی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۷ روز پیش تا ۲۶,۴۲۲ (بیست و شش هزار و چهارصد و بیست و دو ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۰۴ نوامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۳۸ درصدی به ۲۶,۳۲۰ (بیست و شش هزار و سیصد و بیست ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۲۶,۷۴۴ (بیست و شش هزار و هفتصد و چهل و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۰۴ نوامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۰۲ درصدی به ۲۶,۷۳۸ (بیست و شش هزار و هفتصد و سی و هشت ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۲۷,۰۰۴ (بیست و هفت هزار و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۰۴ نوامبر ۲۰۲۱ - با رشد ۰.۰۴ درصدی به ۲۷,۰۱۷ (بیست و هفت هزار و هفده ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۲۲,۳۴۲ (بیست و دو هزار و سیصد و چهل و دو ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۰۴ نوامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۳۲ درصدی به ۲۲,۲۷۰ (بیست و دو هزار و دویست و هفتاد ) تومان رسید.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۲,۰۳۵ (سی و دو هزار و سی و پنج ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۳۵ درصدی داشته است.

اقتصاد نیوز : بازار ارز امروز پنجشنبه 13 آبان ماه با توجه به معاملات پشت خطی قیمت دلار در کانال هرات و قیمت درهم با نوسان کاهش روبرو خواهد شد.

2 شوک به بازار دلار ایران /پیش بینی قیمت دلار 

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز در روزهای گذشته تحت تاثیر اخبار برجام وارد فاز نزولی شده بود. اما روز گذشته با دو شوک مهم مواجهه شد.

قیمت دلار  دیروز  با اخباری آغاز به کار کرد که منجر به افزایش قیمت آن شد؛ از ممنوعیت معاملات ارزی در افغانستان گرفته تا برخورد نیروی دریایی سپاه با ناو آمریکایی.   

قیمت دلار در شروع معاملات نقدی  بازار ارز روز چهارشنبه بر خلاف روز سه شنبه بر مدار صعود قرار گرفت و  با ۴۰ تومان افزایش، 27 هزارو 590 تومان نرخ گذاری شد. در ادامه روند بازار امروز با انتشار خبر برخورد سپاه با ناو آمریکایی در آب های دریای عمان قیمت دلار بر روی 27 هزار و 630 قرار گرفت و در انتهای روز با 27 هزار و 800 تومان بسته شد.

پیش بینی  قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی  شب گذشته قیمت دلار  بر روی 27 هزار و 780 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت نقدی روز سه شنبه 20 تومان پایین تر بود.  دوشنبه شب در معاملات پشت خطی  قیمت دلار  بر روی 27 هزار و 520 تومان قرار داشت.  

بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت نرفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز پنج شنبه 13 آبان 1400 روند کاهش را دنبال می کند.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم 

قیمت درهم روز گذشته در معاملات نقدی در مقایسه با روز سه شنبه 65 تومان بالا رفت .  قیمت درهم در ابتدای بازار روز گذشته  برروی 7 هزار و 530 تومان قرار گرفت و در انتهای معاملات ارزی با 7 هزار و 580 تومان به کار خود پایان داد.

 قیمت درهم  پشت خطی شب گذشته 7 هزار و600 تومان نرخ گذاری شد که نسبت به  قیمت درهم در بازار نقدی روز چهارشنبه 20 تومان پایین تر بود.  بنابراین از بازار هرات سیگنال نزول به بازار ارز امروز پنج شنبه 13 آبان ماه ارسال شد.

قیمت طلایی درهم در شب گذشته 7هزار و 550 تومان برآورد شد که در مقایسه با قیمت طلایی سه شنبه شب شب 30 تومان پایین تر بود.

دوشب قبل قیمت طلا درهم 7 هزار و 520 تومومان اعلام شده بود.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

در کانال مربوط به قیمت دلار فردایی نرخ ارز  آمریکایی دیروز در ساعت 18:46 دقیقه به وقت تهران تا 27 هزار و 950 تومان هم بالا رفت اما درساعات پایانی شب گذشته بر روی   27 هزار و 820 تومان قرار گرفت  که نسبت به قیمت نقدی آن 20 تومان پایین تر  بود. این بدین معناست که معامله گران  فردایی بازار ارز امروز پنجشنبه 13 آبان 1400 را کاهشی پیش بینی کرده اند.

 زمان قطعی اولین مذاکره هسته‌ای دولت رئیسی  اعلام شد

شب گذشته در کانال های تلگرامی باز هم اخبار برجام توجه ها را به خود جلب کرد. زمان قطعی اولین مذاکره هسته‌ای ایران و ۴+۱  بعد از مدت ها کش و قوس در دولت رییسی مشخص شد. معاون وزیر خارجه در صفحه توئیتر خود نوشت: در تماس تلفنی با آقای انریکه مورا، آغاز مذاکرات با هدف لغو تحریم‌های غیرقانونی و غیرانسانی، در روز 8 آذرماه در وین مورد موافقت قرار گرفت.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا  هم در این رابطه اعلام کرد: واشنگتن در دور هفتم مذاکرات وین که از 29 نوامبر از سر گرفته خواهد شد شرکت خواهد کرد و ریاست هیئت آمریکایی را رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران به عهده خواهد داشت.  سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین مدعی شد چنانچه ایران جدی باشد، رسیدن به توافق سریع امکان‌پذیر است. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.