کد خبر : 12394 / /
/

عکس بازیگران| اخبار بازیگران| بازیگران ایرانی| عکس بازیگران ایرانی| بازیگران معروف ایرانی

بهاره رهنما که این روزها عمل بلفاروپلاستی چشم انجام داده است عکس های جدید از خود منتشر می کند.

بهاره رهنما که این روزها عمل بلفاروپلاستی چشم انجام داده است عکس های جدید از خود منتشر می کند. بهاره رهنما در تازه ترین عکسی که از خود به اشتراک گذاشته است عکسی در مین تنیس انداخته. بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی زندگی می کند. بهاره رهنما یک دختر از پیمان قاسم خانی دارد. بهاره رهنما فعالیت های تبلیغی زیادی در صفحه مجازی خود انجام می د هد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما؛ معرفی کوتاه بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر زن ایرانی و متولد سال ۱۳۵۲ در اراک می باشد .همسر اول او پیمان قاسم خانی از نویسندگان, طنز است و حاصل ازدواج آنها دختری به نام پریاست که در خارج از کشور زندگی می کند . در شهریور ۹۶ بود که خبر, ازدواج مجدد رهنما با امیرخسرو عباسی منتشر شد و آنها جشن ازدواج مفصلی هم برای خود گرفتند که سریعا, عکس های آن توسط خودشان پخش شد .از فیلم های این بازیگر می توان آینه بغل , آقای سانسور , هشتگ , خوب، بد، جلف, آس و پاس و … را نام برد .  

بهاره رهنما در کودکی

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است‌.

وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر اول او پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه , حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی را دارد.

بهاره رهنما و ازدواج اول با پیمان قاسم خانی

خود  رهنما در خصوص آشنایی و ازدواجش با این نویسنده سرشناس می‌گوید: «روزی که پیمان را, برای اولین بار دیدم کاملا به یاد می‌آورم. ۱۷ ساله بودم و دانشجوی سال اول دانشگاه به خاطر, سال‌هایی که در دبیرستان جهشی خوانده بودم، زودتر وارد دانشگاه شدم.

بهاره رهنما

یک روز وقتی از دانشگاه برمی‌گشتم، در خیابان ولی‌عصر به طور اتفاقی با هم آشنا شدیم و این آشنایی , در سال‌های بعد، یعنی سال ۱۳۷۳، شکل جدی‌تری به خود گرفت و ما با هم ازدواج کردیم!

این زوج هنرمند بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک در سال ۹۵ از یکدیگر جدا شدند.  رهنما با اظهاراتش و نوع , برخوردش با این قضیه همه را شگفت‌زده کرد. او در خصوص این جدایی اظهار داشت: ما ۲۵ سال , با هم زندگی کردیم و از یکدیگر جدا شدیم اما با یکدیگر دوست هستیم ,و این جدایی لطمه‌ای به دوستی ما وارد نمی‌کند!

بهاره رهنما و آثار سینمایی اش

سن پطرزبورگ دایره زنگی چارچنگولی بعد از ظهر سگی سگی ورود آقایان ممنوع طبقه هساث

و…

سریال‌های تلویزیونی

همسایه‌ها (۱۳۹۵) کشیک قلب (۱۳۹۵) غیرعلنی (۱۳۹۴) خوب بد زشت (۱۳۹۳) پژمان (۱۳۹۲) خداحافظ بچه (۱۳۹۱) چک برگشتی (۱۳۹۰) گاوصندوق (۱۳۸۸) مأمور بدرقه (۱۳۸۷) مرد هزار چهره (۱۳۸۶) کتاب‌فروشی هدهد (۱۳۸۵ بازیگر میهمان) زیر زمین (۱۳۸۵)

سریال‌های تلویزیونی

همسایه‌ها (۱۳۹۵) کشیک قلب (۱۳۹۵) غیرعلنی (۱۳۹۴) خوب بد زشت (۱۳۹۳) پژمان (۱۳۹۲) خداحافظ بچه (۱۳۹۱) چک برگشتی (۱۳۹۰) گاوصندوق (۱۳۸۸) مأمور بدرقه (۱۳۸۷) مرد هزار چهره (۱۳۸۶) کتاب‌فروشی هدهد (۱۳۸۵ بازیگر میهمان) زیر زمین (۱۳۸۵)

بیشتر بدانید بهاره رهنما: به مهریه اعتقادی ندارم 

بهاره رهنما در گفت و گو :

می‌دانستید قبل از شما هم افرادی بودند که عطر‌هایی به نام خودشان داشتندو در این زمینه موفق بوده‌اند؟

در دنیا تعداد زیادی از آرتیست‌های ‌هالیوود و سینمای اروپا از نام خود در عطرها استفاده می‌کنند. البته قبل از من, خانم لیلا حاتمی عزیز از عطر خود رونمایی کردند.

اصلا استارت این کار از کجا خورد؟ چه شد که چنین قولی را داد؟

مهریه بهاره رهنما

از آنجا که به مهریه اعتقاد ندارم و معتقدم که دختر ایرانی باید ۵ حق مربوط به طلاق را داشته باشد، مهریه به معنای, عرف نخواستم. برای همین همسرم گفتند دوست دارم از کاری که بلدم برای تو به یادگاری بگذارم, و آن عطری با نام تو است.

بهاره رهنما

درباره جنجال‌های لباس پوشیدن بهاره رهنما بیشتر بدانید

رهنما به‌عنوان یک بازیگر خانم که همیشه به‌ ظاهر و نوع پوششش اهمیت خاصی می‌دهد در خصوص , استایل و شکل‌گیری آن به نکاتی اشاره کرد.

این بازیگر درباره ظاهر و پوشش گفت: من ذهن ایده‌پردازی دارم و در همین راستا با شرکت‌های مختلفی, در حوزه مشاوره هنری همکاری داشته‌ام. به‌اصطلاح به‌صورت تجربی در طول این سال‌ها می‌توانم بگویم , که یک استایلر هستم ,

و در اکثر مراسم‌های دوستانم هم همیشه همه چیز از تزیینات و چیدمانوسایل و… به من سپرده می‌شود , و اگر بازیگر و نویسنده نمی‌شدم به این مسیر کشیده می‌شدم.

در واقع این خط فکری و امضایی است که در زندگی‌ام دنبال می‌کنم. مشخصاً فکر و ایده‌پردازی می‌کنم , و دوستان خیلی خوبی دارم که می‌توانند ایده‌های من را اجرا کنند.

رهنما تأکید کرد: اصولاً به برند اعتقادی ندارم، بلکه بیشتر به امضا و سلایق شخصی‌ام به‌عنوان یک هنرمند توجه می‌کنم.

لباس عروس بهاره رهنما

کما این که لباس عروس من مورد انتقاد بسیاری از خانم و آقایان ایرانی قرار گرفت. و به دلیل فرم و نوع پارچه , و پوشیدگی‌اش برای من جالب بود و به جرات می‌توانم بگویم که هیچ‌گاه از مد پیروی نکرده‌ام.

بهاره رهنما

او در پایان گفت: به نظرم خانم‌های ایرانی و اصولاً خانم‌هایی که خودشان را دوست دارند، کم‌کم به این موضوع , پی می‌برند که هر انسانی یک مدل شخصی دارد و اگر شرایط اقتصادی کمی به سامان باشد – و من امیدوارم مردم ما هر چه زودتر از این ویرانی اقتصادی نجات پیدا کنند –

به این نتیجه می‌رسند که با صرف هزینه‌های بسیار کم می‌توانند سبک و استایل منحصربه‌فرد خودشان را داشته باشند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.