کد خبر : 16633 / /
/

قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز گذشته افزایش قیمت جزئی داشته است.

قیمت پراید بالا رفت. قیمت پراید اخیرا افزایش زیادی داشته است. قیمت پراید در سالهای اخیر نوسان زیای را تجربه کرده است. قیمت پراید به بالای 200 میلیون رسیده است. برای اطلاع از قیمت پراید با این خبر همراه باشید.

قیمت خودرو پژو پارس (LX ) 1401، در بازار آزاد 380 میلیون تومان است.

 قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز گذشته افزایش قیمت جزئی داشته است.

بر اساس معاملات انجام شده امروز ( ۱۳ اردیبهشت  ۱۴۰۱)   قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز افزایش قیمت جزئی داشته است.

قیمت پراید

قیمت پراید

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت:برای داشتن بازار با ثبات باید عرضه خودرو افزایش یابد.اکنون خودرو تبدیل به کالای سرمایه ای شده و اگر واردات آزاد بود این فاصله قیمتی اتفاق نمی افتاد،

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید موتمنی رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو می گوید: قیمت خودرو در هفته گذشته گران شد اما در این هفته قیمت ها ثابت مانده، از دلایل افزایش قیمت خودرو کاهش عرضه، افزایش نرخ ارز و تورم بود. قرار بود واردات خودرو امسال آزاد شود که چندی بعد این موضوع منتفی شد و این صحبت ها اثرات منفی بر بازار خودرو می گذارد.

موتمنی می گوید: قیمت خودرو نسبت به اسفند ۱۰ تا ۱۳ درصد افزایش یافته است؛ اکنون خودرو تبدیل به کالای سرمایه ای شده و اگر واردات آزاد بود این فاصله قیمتی اتفاق نمی افتاد، پژو ۲۰۶ که قبلا ۱۴۹ میلیون تومان بود به ۳۰۹ میلیون تومان رسیده که ۱۵۳ میلیون تومان مصرف کننده هزینه بیشتری پرداخت می کند.

به گفته رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو امروز پراید (۱۳۱) ۱۸۰ میلیون تومان، پراید(۱۱۱) ۱۹۸ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ ۲ به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، پژو پارس تی یو ۵ (TU5) ۳۷۷ میلیون تومان و پژو پارس معمولی ۳۱۰ میلیون تومان معامله شد.

کارشناسان خودرو برآورد کرده اند که نیاز بازار به خودرو یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه است و طی سه سال گذشته تولید کمتر از ۸۰۰ هزار دستگاه بوده که این میزان نشان می دهد ۴۰ درصد کمتر از نیاز بازار خودرو تولید شده است.

 

 

 

 

 

10 خودروی پرفروش گران شد

کدخبر: 492310۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۱

قیمت 10 خودروی پرفروش امروز گران شد. قیمت پراید ۱۱۱ امروز به ۲۰۵ میلیون تومان رسید و تارا دنده‌ای به قیمت ۴۵۰ میلیون تومان معامله شد.

10 خودروی پرفروش گران شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، قیمت سمند LX امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت با دو میلیون تومان افزایش به ۲۸۸ میلیون تومان و قیمت سمند EF۷ با سه میلیون تومان افزایش به ۳۳۱ میلیون تومان رسید. پژو پارس هم امروز افزایش قیمتی سه میلیون تومانی را تجربه کرد و به ۳۰۵ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۷ دنده‌ای با چهار میلیون تومان افزایش امروز ۳۹۵ میلیون تومان و رانا LX با دو میلیون تومان افزایش ۳۵۵ میلیون تومان بود. تارا دنده‌ای امروز پنج میلیون تومان گران‌تر از دیروز بود و ۴۵۰ میلیون تومان به فروش رسید.

افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران منتفی می شود؟

قیمت پراید ۱۱۱ امروز سه میلیون تومان افزایش یافت و به ۲۰۵ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ امروز ۱۸۳ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ امروز ۱۷۹ میلیون تومان به فروش رسید. تیبا یک میبلیون تومان گران شد و به ۱۹۸ میلیون تومان رسید. تیبا دو پلاس هم با نرخ افزایش مشابه به ۲۱۴ میلیون تومان رسید. کوئیک دنده‌ای دو میلیون تومان ارزانتر از دیروز بودو به ۲۲۳ میلیون تومان رسید و کوئیک اتوماتیک پلاس با دو میلیون تومان افزایش امروز ۳۲۹ میلیون تومان بود

کنایه رئیس مجلس به قیمت پراید 

رئیس مجلس در واکنش به قیمت پراید گفت: اینکه قیمت تمام شده خودرویی مانند پراید، ۲۰۰ میلیون تومان است در محاسبه‌ای با ارز معادل حدود ۲۵ هزار تومان، خودروهایی با ۵ هزار الی ۵ هزار و ۵۰۰ دلار با کیفیتی بسیار عالی وجود دارد که می‌تواند به کشور وارد شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رئیس مجلس گفت: قیمت تمام شده خودرویی مانند پراید، ۲۰۰ میلیون تومان است در محاسبه‌ای با ارز معادل حدود ۲۵ هزار تومان، خودروهایی با ۵ هزار الی ۵ هزار و ۵۰۰ دلار با کیفیتی بسیار عالی وجود دارد که می‌تواند به کشور وارد شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه ۱۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر علی بابایی کارنامی نماینده ساری در خصوص ضرورت ساماندهی صنعت خودرو، اظهار داشت: مصوبه واردات خودرو که مورد بحث قرار گرفت در دو جلسه مفصل در صحن مجمع با حضور بنده و رئیس کمیسیون صنایع مطرح شد؛ نهایتا یک الی دو بند اصلاحی از باب جمع‌بندی جلسه صورت گرفت اما کلیات آن تأیید شد.

وی با اشاره به اینکه بحث خودرو در کشور از جمله بحث‌های کارشناسی و مهم محسوب می شود، اظهار کرد: بحث واردات خودرو به این شکل نیست که فقط خودرو وارد کنیم از این رو در قانون نیز به این امر و به تولید نیز توجه شده است؛ اکنون روش تولید در کشور دارای اشکالات فنی است که باید به آن توجه کنیم که در این خصوص در مجمع پس از رأی گیری درباره آن به صورت مفصل توضیح دادم که چگونه باید بحث خودرو را در کشور اصلاح کنیم.

کنایه قالیباف به قیمت پراید | با ۵ هزار دلار می‌توان خودرو با کیفیت بسیار عالی وارد کرد ​

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه امروز قیمت تمام شده خودرویی مانند پراید، ۲۰۰ میلیون تومان است در محاسبه‌ای با ارز معادل حدود ۲۵ هزار تومان، خودروهایی با ۵ هزار الی ۵ هزار و ۵۰۰ دلار با کیفیتی بسیار عالی وجود دارد که می‌تواند به کشور وارد شود، این خواسته مجلس بوده و مجمع نیز با آن همراهی کرد؛ این موضوع در ارتقاء کیفیت تولید، قیمت تمام شده و تیراژ تولید موثر خواهد بود لذا از پافشاری مجلس و همراهی مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.