کد خبر : 16748 / /
/

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه است.

قیمت پراید دچار نوسان شده است. قیمت پراید افزایش یافت. قیمت پراید به ۲۰۵ میلیون تومان رسید. قیمت پراید به قیمت ۱۷۶ میلیون تومان رسید. برای اطلاع از جزئیات قیمت پراید با این خبر همراه باشید.

قیمت خودرو در بازار کشور روندی نوسانی دارد. کارشناسان معتقدند عرضه خودرو در بورس کالا به شرط عرضه مناسب جوابگو خواهد بود.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

 قیمت پراید، ۲۰۶، تیبا و دنا در بازار امروز (۱۸ اردیبهشت)

خودروی پراید ۱۱۱ به ۲۰۵ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به قیمت ۱۷۶ میلیون تومان رسید.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم‌اکنون در قیمت ۵۰۳ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی ۱۴۰۱ به ۳۸۶ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید و خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به ۲۱۴ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۳۱۳ میلیون رسید. اما پژو ۲۰۶ تیپ پنج نسبت به روز گذشته سه ملیون تومان افزایش قیمت داشت. این خودرو در بازار کشور به ۳۵۳ میلیون تومان رسید.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز به ۴۴۵ میلیون تومان رسید.

خودروی تارا اتوماتیک نیز دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش داشت و به قیمت ۵۸۷ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

 

خودرو سوزوکی گراند ویتارا از یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در روزهای گذشته به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، خودروهای پژو اما در روزهای اخیر روند افزایشی قیمتی را ادامه داده‌اند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۳۰۷ میلیون تومان در روزهای گذشته به ۳۰۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این بازه زمانی ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۹۷ میلیون تومان قیمت خورده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از ۳۴۵ میلیون تومان در روزهای گذشته به ۳۴۷ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای تیبا نیز از افزایش قیمت‌ها در این مدت در امان نبوده‌اند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۲ میلیون تومان در روزهای گذشته امروز به ۲۰۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۱۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای سمند مدل LX EF۷ سال ۱۳۹۹ آن از ۲۸۹ میلیون تومان در روزهای اخیر  به ۲۹۲ میلیون تومان رسیده است.

خودرو سوزوکی گراند ویتارا از یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در روزهای گذشته به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

خودرو سیتروئن سی ۳ نیز در روزهای اخیر ۱۴۰ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

این خودروها ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون گران شدند

 بررسی های میدانی از افزایش قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی خودروهای ب‌ام‌و در فروردین ماه حکایت دارد.

بررسی قیمت خودروهای آلمانی از جهش قیمت خودروهای ب ام و از ابتدای فروردین ماه تاکنون حکایت دارد به طوری که ب ام و X۴ ۲۸ مدل ۲۰۱۷ از ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در ابتدای فروردین ماه امروز به ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است و ب ام و سری ۷ ۷۳۰li مدل ۲۰۱۸ نیز در این مدت ۱۵۰ میلیون تومان گران شده است.

دستور فوری وزارت صمت درباره فروش خودرو

قیمت ب ام و سری ۳ سدان ۳۳۰i مدل ۲۰۱۸ از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در فروردین ماه امروز به ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت ب ام و سری ۱ هاچ بک ۱۲۰i مدل ۲۰۱۸ نیز در این مدت ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

اقتصادنیوز: یک کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: شیوه مطلوب مدیریت هزینه ها در گفتار درمانی خلاصه شده است، اگر مسئولان بتوانند این مشکل را حل کنند شاهد ثبات در قیمت ها خواهیم بود چرا که همین عامل در افزایش قیمت ها از جمله افزایش قیمت خودرو موثر است.

دلیل اصلی گران شدن خودرو چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای فربد زاوه کارشناس صنعت خودرو می گوید: کشور گران اداره می شود و هزینه های نابه جا و هزینه های زائد  زیادی دارد در مقابل در آمدهای پایینی دارد. 

به گفته زاوه شیوه مطلوب مدیریت هزینه ها در گفتار درمانی خلاصه شده است، اگر مسئولان بتوانند این مشکل را حل کنند شاهد ثبات در قیمت ها خواهیم بود چرا که همین عامل در افزایش قیمت ها از جمله افزایش قیمت خودرو موثر است.

این کارشناس صنعت خودرو می گوید: دولت باید کوچک شود همین بزرگ بودن دولت باعث شده است بدهکاران بانکی زیاد شود، اکنون لیست ابربدهکاران بانکی منتشر شده، ابربدهکارانی که از خود دولت هستند.

بانک مرکزی لیست ابربدهکاران بانکی را منتشر کرد که در این لیست، ۲ خودروساز کشور نامشان پررنگ بود. این ابربدهکاری در حالیست که ایران خودرو و سایپا طی سال های گذشته مورد حمایت دولت قرار گرفته بود و از تمام تسهیلات برای رونق اقتصادی استفاده کرده اند.  

خودروسازان نتوانسته اند تسهیلاتی را که گرفته اند، تمام و کمال در موعد مقرر پس بدهند. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.