کد خبر : 18384 / /
/

قیمت خودرو صفر داخلی در روز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد

قیمت پراید نوسان دارد. قیمت پراید همچنان در حال افزایش است. قیمت پراید تحت تأثیر بازار ارز است. قیمت پراید و سایر خودروهای پرطرفدار ایرانی را در این خبر دنبال کنید. برای اطلاع از آخرین قیمت پراید با خبر روز همراه باشید.

قیمت پراید و تیبا امروز 

نوسان در قیمت خودرو به نسبت کاهش یافته است اما همچنان ادامه دارد. علت رکود دست نگه داشتن خریداران برای به نتیجه رسیدن بحث واردات خودرو است.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ به قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش فیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت ۵۱۲ میلیون تومان در بازار کشور موجود است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با دو میلیون تومان افزایش فیمت به ۴۰۵ میلیون تومان رسید.

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ دو  مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۳ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز سه میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت و در بازار کشور به ۳۵۲ میلیون تومان رسید.

پژو پارس اتوماتیک بر قله ۴۴۲ میلیون تومان ایستاد.

خودروی تارا اتوماتیک امروز در بازار با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت پراید

قیمت پراید| پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: خودرو در بازار کشور در طول دو هفته گذشته، دچار تغییر قیمتی زیادی نشده است. حتی با توجه به اینکه شاهد نوسان نرخ ارز بودیم، اما نوسانات کمی در قیمت‌ها مشاهده شد. البته برخی از خودروها به دلیل محدودیت در عرضه، با نوسان قیمتی بیشتری همراه شدند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران توضیح داد: میزان عرضه خودرو به بازار جوابگوی تقاضا نیست. برای کاهش فاصله قیمتی بین بازار و کارخانه، باید عرضه خودرو به بازار افزایش یابد.

او گفت: البته علت بلاتکلیفی، رکود و معاملات کمی که در سطح بازار انجام می‌شود، دست نگه داشتن خریداران برای به نتیجه رسیدن بحث واردات خودرو و تاثیر آن بر بازار است.

نوسان در قیمت خودرو به نسبت کاهش یافته است اما همچنان ادامه دارد. علت رکود دست نگه داشتن خریداران برای به نتیجه رسیدن بحث واردات خودرو است.

قیمت خودروهای داخلی در بازار 

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت‌ها در این بازار در هفته گذشته است؛ در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ ان از ۲۰۳ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۰۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۱۸۲ میلیون تومان امروز به ۱۸۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ آن نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و امروز ۱۸۷ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی به قیمت ۱۷۸ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای پژو نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبوده‌اند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲۰ میلیون تومان گران شده است و یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز در این مدت گران شده است و مدل ۱۳۹۹ آن از ۲۸۳ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۸۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۹۳ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۹۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای تیبا، سمند و دنا نیز در این مدت از نوسانات صعودی قیمتی در امان نبوده‌اند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۲۰۴ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۰۵ میلیون تومان رسیده است و سمند LX ساده مدل ۱۴۰۱ از ۳۰۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۰۸ میلیون تومان رسیده است و دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز از ۴۰۱ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۴۰۶ میلیون تومان رسیده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.