کد خبر : 18615 / /
/

عکس جدید مهران غفوریان را ملاحظه می کنید.

مهران غفوریان عکس جدید با همسر و فرزندش منتشر کرده است. مهران غفوریان  بازیگر محبوب سریال های طنز است. مهران غفوریان چندی پیش عمل قلب انجام داد. مهران غفوریان در کشور به عنوان بازیگر، کمدین و کارگردان شناخته میشود.  عکس جدید مهران غفوریان را ملاحظه می کنید.

مهران غفوریان

کارهای سینمایی مهران غفوریان

1397:ما همه با هم هستیم (کمال تبریزی)

1396:داش آکل (محمد عرب)

1396:خالتور (آرش معیریان)

1396:ما خیلی باحالیم (بهمن گودرزی)

1395:آس و پاس (آرش معیریان)

1395:ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا (عبدالرضا کاهانی)

1394:ناردون (فریدون حسن پور)

1394:50 کیلو آلبالو (مانی حقیقی)

1393:مجرد 40 ساله (شاهین باباپور)

1392:کالسکه (آرش معیریان)

1391:جابه جا (علی توکل نیا)

1389:پیتزا مخلوط (حسین قاسمی جامی)

1389:سه نفر روی خط (خسرو ملکان)

1389:فوتبالی ها (سیامک خواجه وند)

1388:پرواز مرغابی ها (علی شاه حاتمی)

1388:حلقه های ازدواج (شاهین باباپور)

1388:شیر و عسل (آرش معیریان)

1385:دختر میلیونر (اکبر خامین)

1385:زن بدلی (مهرداد میرفلاح)

1385:کلاهی برای باران (مسعود نوابی)

1383:انتخاب (تورج منصوری)

1383:شارلاتان (آرش معیریان)

1376:کلید ازدواج (داود موثقی)

مهران غفوریان را بیشتر بشناسیم

مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران در تاریخ ۳ شهریور ماه ۱۳۵۳ دیده به جهان گشود و در تهرانسر و محله دریا پرورش یافت. پدر این بازیگر که اهل تهران و  در سال ۱۳۷۲ فوت شده است ؛ بعنوان ناخدای نیروی دریایی بوده و مادرش نیز معلم و اصلیت او تبریزی است. این بازیگر دارای یک برادر میباشد که نام او مهدی است و ۵ سال از او بزرگ تر است و در زمینه ی آهنگسازی فعالیت دارد. ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آنها که خطاط بوده آغاز شده است که در هنر نقاشی و آواز خوانی، علاوه‌براین هنر ها مهارت داشته اند.

 مهران غفوریان و تحصیلاتش

مهران غفوریان در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی در رشتهٔ نقاشی- نقاشی عمومی فارغ التحصیل شده است.

مهران غفوریان و اخلاقیاتش

مهران غفوریان درمورد خصوصیات اخلاقی اش می گوید:من برخلاف نقش های بازیگری ام، خیلی جدی هستم و کارهایم را با جدیت تمام انجام می دهم. همکاران من از خصوصیات اخلاقی ام مطلع هستند ولی همیشه سعی دارم که هر کاری را در زمان خودش انجام دهم.

 مهران غفوریان چگونه ازدواج کرد؟

در ۱۳ دی ۱۳۹۳ مهران غفوریان با دختری به نام آرزو، زندگی مشترکش را تشکیل داد. این زوج در یک مرکز خرید با هم اشنا شدند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. او در برنامه گل خانه، خبر نامزدی اش را در همان سال، رسانه ای کرد. حاصل ازدواج این زوج، دختری بود که در بهمن ۹۷ متولد شد و نام هانا را برای آن انتخاب کردند.

کارگردانی و بازیگری های چشم گیر مهران غفوریان

مهران غفوریان وقتی که به سن ۲۰ سالگی رسید، در سال ۱۳۷۳ برای نخستین بار در تست برنامه آیتمی ۳۹ به کارگردانی داریوش کاردان با پیشنهاد یکی از دوستانش شرکت کرد و در آن قبول شد. او در سال ۱۳۷۶ بعد از ساخت برنامه گل ها، حرف تو حرف را اجرا کرد و پس از آن با مهران مدیری در برنامه ۱۳۷۷ هم بازی شد. سپس سریال این چند نفر به کارگردانی مهران غفوریان بود. او بعد از این سریال، مشوغل به ساخت زیر آسمان شهر شد که هر شب در تلویزیون پخش میشد. او به خاطر موفقیت در این مجموعه، سری دوم و سوم آنرا ساخت.

خانواده هنرمند مهران غفوریان

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که 5 سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

ورزش کار بودن مهران غفوریان

وقتی صحبت از هیکل مهران غفوریان به میان می آید طبیعی است که ذهن مردم معطوف موارد خاصی شود و برایشان عجیب باشد که چطوری مهران غفوریان با این وزن در کاراته و رشته های رزمی فعالیت می کند اما واقعا این طور می باشد مهران غفوریان در رشته های رزمی با برادرش فعال بوده است.

فوت پدربزرگوار مهران غفوریان

پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال 1372 فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند.

ازدواج و همسر مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد، او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه ای کرد، او و همسرش در حال حاضر فرزندی ندارند.

خنداننده برتر شبکه نسیم

رامبد جوان بین کمدین های خندوانه مسابقات استندآپ کمدی اجرا نمود که در مرحله نهایی مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله توانستند به صورت مشترک به رتبه اول دست پیدا کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.