کد خبر : 18715 / /
/

دختر مهران مدیری به همراه دوستش نغمه مرادآبادی از نوازنده های کشورمان در این گفتگو به صحبت درباره موضوعات مختلف پرداختند و در بخشی از این صحبت نغمه مرادآبادی درباره عکس منتسب به همسر مهران مدیری گفت.

چند وقتی است که تصویری منتسب به همسر مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است و به دلیل شباهت هایی که به دختر مهران مدیری دارد بسیاری از هواداران آقای بازیگر این عکس را متعلق به همسر مهران مدیری دانسته اند. شهرزاد دختر مهران مدیری روز گذشته در یک گفته زنده اینستاگرامی به عکس منتشر شده از مادرش واکنش نشان داد.

دختر مهران مدیری به همراه دوستش نغمه مرادآبادی از نوازنده های کشورمان در این گفتگو به صحبت درباره موضوعات مختلف پرداختند و در بخشی از این صحبت نغمه مرادآبادی درباره عکس منتسب به همسر مهران مدیری گفت:چند وقت پیش عکسی را در فضای مجازی دیدم که نوشته شده بود همسر مهران مدیری و من خیلی تعجب کردم و گفتم که این مادر شهرزاد نیست و اگر قرار بود مادر شهرزاد خودش را نشان بدهد و علاقه داشت به این کار حتما عکسی را منتشر میکرد و نمیدانم واقعا چرا در تلاشید که ببینید مادر شهرزاد کیست.

شهرزاد مدیری هم در واکنش به این عکس گفت:جالبی ماجرا اینجاست که مامان من هم عکس را فرستاد و به من زنگ زد و گفت شهرزاد مردم حق دارند بندگان خدا بخاطر اینکه منی که مامان توام دارم میگم خانمه واقعا ته چهره تو رو داره و واقعا شبیه من بود.

سریالهای مهران مدیری در تلویزیون

سریال مشت‌های کوچک (بازیگر)

سریال حکایت‌ها (بازیگر)

سریال پندها و اندرزها (بازیگر)

سریال نوروز (بازیگر)۷۲

سریال باغ گیلاس(بازیگر)

در سریالهای زیر به عنوان کارگردان و بازیگر

سریال پرواز ۵۷

سریال ساعت خوش

سریال سال خوش

سریال نوروز ۷۶

سریال جُنگ ۷۷

سریال ببخشید شما

سریال پلاک ۱۴

سریال ۹۰ شب

سریال طنز ۸۰

سریال دردسر والدین (بازیگر)

سریال پاورچین

سریال نقطه‌چین

سریال جایزه بزرگ

سریال شب‌های برره

سریال باغ مظفر

سریال مرد هزارچهره

سریال مرد دوهزارچهره

سریال در حاشیه

گفتگو با پسر مهران مدیری ؛ فرهاد مدیری

اردیبهشتی مستقل

فرهاد مدیری متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ است. او در هنرستان موسیقی درس خوانده و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است. نه در فرم لباس پوشیدن فرهاد اثری از بچه‌های هنری است و نه در مرتب کردن چهره‌اش؛ البته همه اینها را خودش انتخاب کرده و پدرش نقشی در انتخاب این فرم لباس پوشیدنش ندارد.

مهران مدیری

همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته‌اش هنری بوده و ادبیات. او خانه‌دار است و برای خودش می‌نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌های تلویزیونی‌اش استفاده کرده است.

بازی برای پدر

فرهاد تنها یک بار جلوی دوربین رفته است،‌ در برنامه جنگ ۷۷. در آن نقش بچگی پدرش را بازی می‌کند؛ ‌از بس به هم شبیه هستند و این را همه می‌گویند. در پشت صحنه برنامه‌های پدرش زیاد چرخیده ولی با این وجود علاقه چندانی به بازیگری ندارد.

مهران مدیری

واقعیت این است که همیشه از زیان بازیگرها درباره حاشیه‌ها شنیده‌ایم خودمان هم نمی‌دانستیم وقتی فرهاد مدیری می‌گفت که در آرزوهای دور و دراز هنری‌اش جایی برای بازیگری وجود ندارد به خاطر حاشیه‌هاست یا اصولا علاقه‌ای به این محیط و فضا ندارد اما می‌تواند بگوید: «همه خانواده مجبورند این حاشیه‌ها را تحمل کنند . هر کدام به اندازه خودشان. مسلما مادرم به این خاطر که پدر صدر است فشار بیشتری را تحمل می‌کند. اما این بار روی همه خانواده هست.»

بنابراین گزارش؛ فرهاد مدیری با اینکه علاقه‌ای به بازیگری نداشت ولی هدف فیلمسازی داشت. البته اهل سریال‌سازی نیست وحضور در سینما را ترجیح می‌دهد. در آن روزها استارت ساختن فیلم کوتاه را هم زده بود. به خاطر هنری بودن رشته‌اش در مدرسه ویک عمر زندگی دریک خانواده هنری درباره سریال‌های پدرش هم صحبت می‌کند. تا‌ آن زمان به نظر فرهاد مدیری سریال مرد هزار چهره بهترین سریال پدرش بود. شاید هنوز هم باشد. به خاطر کارگردانی، ایده و بازی بازیگرها و… و بین سریال‌ها هیچ علاقه‌ای به «جایزه بزرگ» نداشت.

ازدواج مهران مدیری و همسرش

او چندین سال قبل ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو فرزند یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد می باشد.

مجموعه پرواز 57 اولین کارگردانی وی بود و توانست در زمان خود به خوبی دیده شود . وی پس از آن در سال 72 مجموعه ساعت خوش را ساخت مجموعه ای که تحول بزرگی در عرصه طنز بود و بسیاری از بازیگران طنزی که هم اکنون ستاره شده اند با همین مجموعه شناخته شدند.

بعد از آن نیر مجدد چندین مجموعه دیگر را کارگردانی نمود از جمله سریالهای سال خوش,پلاک 14,ببخشید,90 شب,80,پاورچین,نقطه چین,جایزه بزرگ,شبهای برره,باغ مظفر,مرد هزار چهره,مرد دوهزار چهره,در حاشیه و …

وی همچنین در شبکه نمایش خانگی چند مجموعه موفق از جمله قهوه تلخ را نیز کارگردانی نمود . مجموعه های قهوه تلخ,ویلای من,شوخی کردم,گنج مظفر و عطسه سریالهایی هستند که وی کارگردانی نموده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.