کد خبر : 23035 / /
/

سحر قریشی در مصاحبه ای درباره علاقه به طرفدارنش گفته است: هدیه خداوند به من هستند.

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سال های اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است. سحر قریشی زاده 1366 است. سحر قریشی برای اولین بار در سال 1388 با فیلم لج و لجبازی جلوی دوربین رفته است. سحر قریشی با ایفای نقش یلدا در فیلم دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی دوبار ازدواج کرده است و هر دوبار طلاق گرفته است.

سحر قریشی در مصاحبه ای درباره علاقه به طرفدارنش گفته است:

هدیه خداوند به من هستند. اینقدر انرژی خوب  میدن. اسم نمیتونم روش بذارم این هدیه خداست ترجیح میدم کوچیک همشون باشم. اگر امروز نباشن فردا سحر وجود نداره ارتباط روحی روانی دارم و احساس میکنم جزو خانوادشونم هرکجای دنیا که باشن. حتی اونایی که منو دوست ندارن.

بارها شده تو خیابون میگن ما اصلا دوست نداریم میگم اشکال نداره همینکه میگی دوستم نداری خیلی انرژی خوبی به من دادی. عشق و علاقه بی ادبی توش نداره. من همه رو دوست دارم برای من فرقی نمی کنه!

سحر قریشی

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. در بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

بیوگرافی کامل سحر قریشی: 

زمینه فعالیت: سینما، تلویزیون

تولد: ۶ دی ۱۳۶۶

۲۷ دسامبر ۱۹۸۷ 

تهران، ایران

محل زندگی: تهران

ملیت: ایران

پیشه: بازیگری مدلینگ

سال‌های فعالیت:  از ۱۳۸۸ تاکنون 

همسر اول سحر قریشی: مهران اخوان ذاکری

همسر دوم سحر قریشی: امید علومی

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.

سحر قریشی حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

کارهای هنری سحر قریشی:

سحر قریشی

علت طلاق سحر قریشی

او در سال 1383 با مهدی اخوان ذاکر ازدواج کرده اما در سال 1388 و بعد از رسیدن به شهرت او را رها می کند و زندگی مشترک ظرف یکسال به پایان می رسد. همسر او بعد از مدت ها سکوت گفت: پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

سحر قریشی

من به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند. اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند.

به غیر از تهیه کننده سریال دلنوازان (مهران مهام) که با من برخورد بدی هم داشت. جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد! به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟ در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند. نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که:

پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند…

او در مصاحبه ای خبر داده بود که با امید علومی (خواننده) محرم شده است. رابطه این دو در حد صیغه بوده و سرانجامی نداشته است. سحر قریشی در این باره گفته بود: فعلا در مرحله از زندگی نیستم که بخواهم تنها زندگی کنم.

سحر قریشی و مهدی طارمی

در سال 96 عکس ها و ویدیوهایی از سحر قریشی و مهدی طارمی در امارات متحده عربی منتشر شد، هیچ یک از این دو چهره به این حواشی واکنشی نشان ندادند تا اینکه در سال 1398 امین فردین مدیر کانال یوتیوبی پشت پرده جزئیات رابطه این 2 چهره مشهور را فاش کرد و آنها مجبور شدند بگویند: با هم محرم بودیم.

البته تمام داستان به همین جا ختم نمی شود، امین فردین فاش کرد که سحر قریشی با ترفندهای مختلف چندین هزار دلار (نزدیک به 60 هزار دلار) از مهدی طارمی اخاذی کرده و این بازیکن فوتبال بخاطر سوء استفاده این بازیگر از احساسات او مستندات روابط شان را در اختیار برخی رسانه ها قرار داده است.

سحر قریشی

منقلب شدن سحر قریشی

سحر قریشی در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند منقلب می‌شود. این نظر جنجالی او موجب انتقادهای تندی از او به ویژه در فضای مجازی شد. افراد مشهوری مانند مهناز افشار، و سالومه سیدنیا به سخنان سحر قریشی واکنش نشان دادند.

بعدها عکس های از حضور او در استادیوم های مختلف (بازی های مهدی طارمی) در رسانه ها منتشر شد که نشان می داد او نه تنها منقلب نمی شود بلکه می تواند جو تمام استادیوم را به هم بریزد! چندی پیش هم ویدیویی از او با پوشش نا متعارف در ترکیه منتشر شد که در حال دست دادن با هواداران خود بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.