کد خبر : 23798 / /
/

فاطمه گودرزی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیون کشورمان است.

فاطمه گودرزی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیون کشورمان است. پدر و مادر فاطمه گودرزی بروجردی هستند و او جزو قوم لر است. فاطمه گودرزی پسری به نام پویان گنجی دارد. جالب است بدانید فاطمه گودرزی عروس دار شده است. عکس های خاص و متفاوتی از فاطمه گودرزی منتشر شده است که در ادامه خواهید دید.

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی که این روزا به جای اینکه به حرفه اصلیش بپردازه بیشتر مشغو کارای مدلینگی و خفن بازی تو فضای مجازیه. فاطمه گودرزی در کنار ژیگولاسیونی که خودش راه و بیراه انجام میده، پسرش یعنی پویان گنجی هم با همسر جانش یعنی دریا مرادی دشت حسابی زدن تو جاده خاکی و کسی هم جلودارشون نیس. فاطمه گودرزی رو شاید توی سینما و تلویزیون دیگه به اون صورت نبینین و بخواین بدونین که خانوم خانوما داره کجاها سیر میکنه. بیاین تا بهتون بگیم!

فاطمه گودرزی

پیج  اینستاگرام فاطمه گودرزی  

فاطمه خانوم جدیدا پیج هنریش رو تبدیل کرده به یه پیجی با حال و هوای مدلینگی و خیلیا اگه او رو نشناسن و وارد پیجش بشن، قطعا فکر میکنن این بازیگر یه پا بلاگره و ما خبر نداریم. البته این اواخر که امثال بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی با تبلیغات پشت سر همشون بلاگری رو بولد کردن تو اینستا، امثال فاطمه گودرزی رو هم به همین راه کشیدن و یکم دیگه اگه اینطوری پیش بره بهتون قول میدیم با غول مدلینگی روبه رو خواهید شد که اون کسی نیس جز فاطمه خانوم گودرزی!

حالا چرا؟ به این خاطر که فاطمه خانوم مدتیه داره با یک برند طراحی و دوخت مانتوهای شیک و پیک کار میکنه که این بازیگر رو تبدیل کرده به یک استایلیست حرفه ای و دوست داشتنی که میشه به جرات گفت او رو تبدیل به یک استایلیست درست و حسای کرده و کسی فعلا تو این سن و سال رودست خانوم نتونسته بیاد. حالا بریم چند نمونه از آثار ژَذاب خانوم خانوما رو ببینیم!...

فاطمه گودرزی

خونواده ژست بگیرِ فاطمه گودرزی اینستا رو شخم زدن!

فاطمه گودرزی از اون دسته بازیگراییه که پس از کنار گذاشتن دوره حرفه ای نقش آفرینی در سریالا و فیلم های مختلف نتونست بپذیره که دیگه دوره رخ گیریش تموم شده و یه جوری زد تو کار خودنمایی های راه و بیراه که دیگه فقط خواجه حافظ شیرازیه که نمیشناسش.

البته این حجم از شاخ بازی فقط مخصوص فاطمه خانوم نیست و گویا رخ نمودن در اینستا و پیج های تبلیغاتی در خونواده گودرزی ارثیه و حتی وقتی پا هم بذاری به این خانواده باید همین مدلی باشی. مثلا عروس خانوم فاطمه گودرزی که پیش از ازدواجش با آقا پویان اصلا تو اینستا هیچ شهرتی نداشت، حالا تبدیل شده به یک بلاگر خفن که با تبلیغات عجیب و غریبش شاخ هر چی اینستابازه رو شکونده. بیاین خودتون چند نمونه اش رو ببینین!

فاطمه گودرزی

میخوای فاطمه گودرزی رو بیشتر بشناسی؟! بیا تا بِگمت...

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلوزیون متولد 21 تیر سال 1342 در شهر تهران است. پدر و مادرش بروجردی هستند و او جزو قوم لر است. این بازیگر مدرک دیپلم اقتصاد دارد. او تا به حال یک بار سیمرغ بلورین بهترین بایگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول سال 77 و نقش مکمل زن 70 را در جشنواره فجر به دست آورده است.

منبع: شایانیوز

نام:فاطمه

نام خانوادگی:گودرزی

تاریخ تولد:1342/4/19

محل تولد:تهران

همسر:عبدالرضا گنجی

---------------------------

فاطمه گودرزی در 19 تیر ماه 1342 در تهران متولد شد ولی اصالتی بروجردی دارد. او همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است.

فاطمه گودرزی دارایدارای مدرک دیپلم اقتصاد میباشد و پسر ش پویان گنجی نیز بازیگر است.

فاطمه گودرزی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

فاطمه گودرزی از سال 1361 دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری گذارند. نخستین بازی او در تلویزیون در سال 1367 در سریال گالش های مادربزرگ بود و اولین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم به خاطر همه چیز در سال 1369 تجربه کرد.

 او تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال (غزال) و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (1377) و نقش مکمل زن (1370) در جشنواره فیلم فجر شده است.

 فاطمه گودرزی در فیلم غزال

خلاصه:معصومه که نویسنده است قصد دارد با استفاده از خاطرات مادر خود قصه ای در مورد زمان جوانی مادر بنویسد. غزال مادر معصومه در مورد اتفاقاتی که در زمان کشف حجاب برای او رخ داده برای دخترش می گوید.

فیلم شناسی و کارنامه هنری فاطمه گودرزی

کارهای سینمایی خانم گودرزی

مهاجران (1369)

به خاطر همه چیز (1369)

خانه خلوت (1370)

افسانه مه پلنگ (1370)

جنگ نفتکش ها (1372)

می خواهم زنده بمانم (1373)

بهشت پنهان (1373)

آرزوی بزرگ (1373)

غزال (1374)

حریف دل (1375)

تابلویی برای عشق (1376)

جنگجوی پیروز (1377)

تلفن (1378)

همسر دلخواه من (1379)

فوتبالیست ها (1379)

آب (1380)

ازدواج صورتی (1383)

ازدواج به سبک ایرانی (1383)

نیما یوشیج (1385)

دست های خالی (1385)

پایان راه (1385)

شب حوراء (1386)

گنجشکک اشی مشی (1392)

آنچه مردان دربارهٔ زنان نمی دانند (1392)

مجموعه تلویزیونی

فاصله ها (1389)

پس از سال ها (1388)

ترانه مادری (1387)

شیخ بهایی (1387)

دردسر والدین (1380)

فردا دیر است (1376-1377)

آپارتمان (1372)

رعنا (1367-1369)

گالش های مادربزرگ (1367)

آئینه (سری سوم) (1366)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.