کد خبر : 27611 / /
/

اخبار حوادث

یک پزشک جوان براثر بی‌احتیاطی از پنجره مطب خود واقع در محله گاندی سقوط کرد و به کام مرگ فرو رفت.

ظهر امروز شنبه یازدهم شهریورماه، ماموران کلانتری 103 گاندی از طریق تماس تلفنی سقوط مرگبار مرد جوانی را از یک ساختمان واقع در محله گاندی به قاضی محمد مهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امورجنایی، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم با دستور قاضی جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد خون‌آلود مرد جوانی را روی آسفالت خیابان مشاهده کردند که براثر سقوط به کام مرگ فرو رفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، متوفی دکتر روانپزشک بوده که از پنجره مطب خود به پایین پرتاب شده است.

تیم جنایی که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته در مطب و خیابان مورنظر شده بودند با دستور قضایی فیلم‌ها را هدف بازبینی قرار دادند و لحظه به لحظه سقوط مرگبار مرد جوان را مشاهده کردند که در ادامه مشخص شد، متوفی کنار پنجره مطب خود با تلفن همراهش مشغول صحبت کردن بوده که ناگهان براثر بی احتیاطی از پنجره سقوط کرده است.

پس از پایان بررسی‌های میدانی، تیمی از ماموران پلیس ماموریت یافتند تا تحقیقات تخصصی را  در رابطه با این حادثه ادامه دهند.

با  دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای دادسرای جنایی تهران، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.