کد خبر : 1348 / /
/

روز مادر هم فرا رسید و حالا نوبت آن رسیده که به مادران این روز را تبریک بگوییم و به انها هدیه دهیم تا خوشحال شوند. روز مادر فرصت ویژه ای است برای این که به مادرانمان بگوییم چقدر دوستشان داریم. دراین روز خاص خیلی از ما برای مادرمان گل میخریم، چون این هم می‌تواند نشانه ای از عشق و علاقه ما نسبت به او باشد.

خرید کادو روز مادر چیزی نیست که راحت بتوان توصیفش کرد. هنوز هم وقتی به روز مادر نزدیک می‌شویم، قلبمان با همان شوق کودکی می‌زند، همان روزهایی که می‌خواستیم با پول‌های قلکی که از چند وقت پیش جمع شده بود، کادو روز مادر بخریم تا مادر را غافلگیر و شاد کنیم. شما هم چنین تجربه‌هایی داشته‌اید؟ هر چند هیچ‌چیز نمی‌تواند پاسخ‌گوی مهر و عشق مادرها باشد اما مناسبت‌هایی مثل روز مادر حداقل فرصتی برای ابراز دوست‌داشتن و قدردانی هستند. اگر شما هم به‌دنبال ایده هایی برای خرید کادو روز مادر برای مادر، مادربزرگ یا مادر همسرتان هستید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. ما برای شما ایده های ناب خرید کادو روز مادر پیشنهاد داده ایم. در ادامه پیشنهاد دسته گل های زیبا برای کادو روز مادر را بخوانید. 

پیشنهاد ناب برای خرید کادو روز مادر 

کادو روز مادر

روز مادر هم فرا رسید و حالا نوبت آن رسیده که به مادران این روز را تبریک بگوییم و به آنها هدیه دهیم تا خوشحال شوند. روز مادر فرصت ویژه ای است برای این که به مادرانمان بگوییم چقدر دوستشان داریم. دراین روز خاص خیلی از ما برای مادرمان گل میخریم، چون این هم می‌تواند نشانه ای از عشق و علاقه ما نسبت به او باشد.

دسته گل مناسب کادو روز مادر

کادو روز مادر

مادران متولد فروردین:

کادو روز مادر

مادرهای متولد این ماه شجاع، پر حرارت، خونگرم و کنجکاو هستند و هیچوقت انرژی درونیشان فروکش نمیکند. گل های تیغ دار مثل رز یا لاله قرمز برای مادران فروردین مناسب هستند. فروردین ماهی ها احساسات خودرا آسان نشان می دهند و مطمئن باشید چشم های او به محض دیدن

گل های زیبای شما از خوشحالی برق خواهد زد. می توانید کارتی رابه گل ها نصب کنید و روی آن بنویسید: مادران دست های فرزندشان را برای مدتی کوتاه، اما قلب آنها را تا ابد نگه می دارند.

مادران متولدین اردیبهشت:

کادو روز مادر

مادران متولد اردیبهشت به اجسام زیبا و آرامش بخش علاقمند هستند. این خانمها اغلب سرسخت و گاهی حتی یکدنده هستند، ولی در عین حال قلبی نرم و مهربان دارند. گل نیلوفر، بدلیل ظاهر زیبا و بوی مطبوعی که دارد، احساسات رومانتیک انسان را بر می انگیزد ودر نتیجه گزینه بسیار خوبی برای این یک مادر اردیبهشتی است.به گزارش پارس ناز می توانید روی کارت بنویسید: مادر ترانه ابدی خوشبختی در قلب من است. شاید کلمات را فراموش کنم ولی نغمه ها را هرگز.

مادران متولد خرداد

کادو روز مادر

مادران متولد خرداد دوست دارند به فرزندانشان راه و رسم زندگی را بیاموزند و به آنها یاد بدهند از آنچه که دارند لذت ببرند. آنها شخصیتی شاد و پرتکاپو دارند و از قدرت تخیل زیادی برخوردارند. گل های آفتابگردانی که در گلدانی رنگارنگ و زیبا قرار داده شده اند با شخصیت خلاق این خانمها هماهنگ است.

همینطور رزهای صورتی، نارنجی، زرد و سفید درکنار هم گزینه ای مناسب هستند. می توانید روی کارت بنویسید: اگر هر لحظه که به تو فکر میکنم گلی سر از خاک به در می آورد، تا ابد در باغم قدم می زدم.

مادران متولد تیر:

کادو روز مادر

خانواده اولویت اول این خانم های حساس و مهربان است. مادران متولد تیرماه بسیار دلسوز و خوش قلب هستند و از دیدن گل هایی مثل زنبق سفید خوشحال می شوند. گل ها به او نشان می دهند که چقدر قدردان زحمات و روح بزرگ او هستید. می توانید از گل های سوسن هم بعنوان سمبل احترام استفاده کنید تا بداند چقدر شخصیتش را دوست دارید. روی کارت بنویسید: مادر همیشه دو بار فکر می‌کند، یک‌بار به خودش و بار دیگر به فرزندش.

مادران متولد مرداد:

کادو روز مادر

مادران متولد مرداد نیرومند، با اعتماد به نفس، منظم و سخاوتمند هستند. همه ی اطرافیان از جربزه وجسارت آنها تعجب می کنند و از خود می پرسند چگونه ممکن است که کسی در مدتی کوتاه به چنین موفقیت هایی دست پیدا کند. گلی را انتخاب کنید که نمایانگر سخاوت

و شخصیت بزرگ او باشد. همه ی گل های زیبا وی را خوشحال می کنند، به شرط این که به شکل یک دسته گل بزرگ و برازنده او باشد. پیشنهاد می‌کنیم روی کارت بنویسید: چه شغل خوبی است مادر بودن، آخر پاداش آن عشق واقعیست.

مادران متولد شهریور:

کادو روز مادر

این خانمها مادرانی منظم و وظیفه شناس هستند. آنها به فرزندانشان یاد می دهند که چگونه در کارهای خود دقیق باشند و بهترین کیفیت را ارائه دهند. مادران متولد شهریور افرادی ایده آل گرا هستند که همیشه درکنار فرزندانشان هستند و به آنها کمک می کنند. گل مروارید یا آفتابگردان

هدیه ای مناسب برای آنها است. می توانید روی کارت بنویسید: عشق مادر به فرزند عشقی الهی است… نه فقط آن لحظه که خواسته های فرزندش را پیشبینی می‌کند و به او آرامش می بخشد بلکه زمانی که وی را در بالاترین درجات تصور می‌کند و هیچ چیز بجز خوشبختی فرزندش را نمیخواهد.

مادران متولد مهر:

کادو روز مادر

این مادر ها همیشه بچه هایشان را لوس می کنند. آنها احساساتی، جذاب، با هوش و دوست داشتنی هستند. بونسای یا بامبو بهترین گل هایی هستند که می توانید برای این مادران هدیه بیاورید. ازآن جاییکه آنها تحت تاثیر سیاره ونوس هستند، مجموعه ای از گل های لاله هم خوشحالشان خواهد کرد. به گزارش پارس ناز پیشنهاد ما برای کارت شما: آنچه در اعماق قلب یک مادر می توان یافت تنها بخشایش، بزرگی و سخاوت است.

مادران متولد آبان:

کادو روز مادر

این مادران بهترین دوست، معلم و محافظ فرزنداشان هستند. این زنان نیرومند و با اراده، همیشه به فرزنداشان در راه رسیدن به اهداف بزرگ کمک می کنند. خیلی از آنها در زندگی بچه هایشان نقش رهبر رابه عهده دارند. گل هایی گه گلبرگ های قرمز دارند، گل های سفید، و گل های بزرگ آنها را خوشحال خواهد کرد. می توانید روی کارتتان بنویسید: اگر تمامی دنیا در طرفی و مادر در طرف دیگر قرار گیرد، مادرم را ترجیح خواهم داد.

مادران متولد آذر:

کادو روز مادر

این خانمها روشنفکر هستند و ذهنی باز و روحی مستقل دارند. همیشه محیط خانه را شاد و پرانرژی می کنند و همیشه دوست دارند فرزندانشان رابه سفر و گردش ببرند. برای آنها گل میخک ببرید چون این گل ها نشاندهنده عشق و علاقه هستند. میخک ها در رنگ های مختلف وجود دارند، رنگی را انتخاب کنید که برای مادرتان جذابتر است. روی کارت بنویسید: مادر مهربانم، چگونه هدیه ای بیابم که همسنگ انچه تو به زندگی من بخشیده ای باشد؟!

مادران متولد دی:

کادو روز مادر

این مادران ظریف و حساس وظیفه مادری خودرا کاملاً جدی می‌گیرند و آنرا جزو نخستین اولویت های زندگی خود قرار می دهند. از هوش طنز بالایی برخوردارند و سعی می کنند شادی و نشاط را در محیط خانه حاکم کنند. گل های ارکیده بدلیل زیبایی خاص و دوامی که دارند هدیه مناسبی برای مادران متولد دی ماه هستند. می توانید این جمله را روی کارت بنویسید: چه شغل خوبیست مادر بودن، آخر پاداش آن عشق واقعیست.

مادران متولد بهمن:

کادو روز مادر

این خانمها مهربان ودر عین حال منظم و مرتب هستند، و مسایل و مشکلات بزرگسالان رابه اسانی با فرزاندشان مطرح می کنند. آنها در برقراری ارتباط با دیگران موفق هستند و هنگام بحث و جدل احساساتی نمی‌شوند. مادران متولد بهمن می توانند دوستی وفادار و همیشگی باشند.

گل های بنفشه سمبل وفاداری هستند و آنها را بی نهایت خوشحال می کنند، همین طورگلِ فراموشم نکن می‌تواند هدیه خوبی برای آنها باشد. روی کارت بنویسید: آنچه راکه هستم، و انچه راکه می‌خواهم باشم، به فرشته ای به نام مادر مدیونم .

مادران متولد اسفند:

کادو روز مادر

داشتن مادر متولد اسفند یعنی آزادی فکر و بیان در محیط خانه. او به رویاهای شما گوش می دهد و بشما خاطرجمعی می دهد که آرزوهایتان به حقیقت خواهد پیوست. دسته گل های بزرگ وی را چندان خوشحال نمی‌کند، در عوض ترجیح می دهد یک شاخه گل زیبا هدیه بگیرد. غنچه رز سفید یا زنبق زرد وی را بی نهایت خوشحال خواهد کرد. روی کارت بنویسید: عشق مادر نیروییست که غیرممکن ها را ممکن می‌کند.

1- دسته‌ای از گل‌های چیده شده

کادو روز مادر

شاخه‌ی گل‌ های چیده شده دراین دسته‌ گل، باغچه‌ ای الهام‌ بخش را برای شما تزیین خواهد کرد. دراین ترکیب علاوه بر گل‌ های کوکب شامپاین رنگ و گل‌ های مینای آمریکایی با پرچم‌ های درشت و خاردار و طوسک‌ های سفید در مرکز دسته‌ گل، گل‌ های تاج‌ خروس از دو طرف آن مثل آبشار به پایین آویخته شده و شکوفه‌ های تمشک سیاه و ریحان بهاری تایلندی رایحه‌ای دلپذیر و به‌ یادماندنی به آن می دهند.

2- چیدمانی از گل لاله

کادو روز مادر

دسته‌ گلی از لاله که عمری بیش از روز مادر خواهد داشت بیافرینید و شاهد شکوفه‌ های خیره‌ کننده‌ی بهاری آن باشید.

3- دسته‌ گلی شاداب و پرطراوت

کادو روز مادر

برای یک دسته‌ گل بسته‌ بندی نشده و بیرون از جعبه، از شاخه‌های گل فراتر روید و به‌جای یک هدیه‌ی شیک و مطبوع و همیشگی، کاکتوس‌ های زیبای ساکولنت را انتخاب کنید. مجموعه‌ای از کاکتوس‌ های شکوفه داده‌ی ساکولنت رابه همراه رشته‌ای از مروارید، با حال و هوایی تایلندی برای مادرتان طراحی کنید.

4- شاخه‌های گیاهان میوه دهنده

کادو روز مادر

با جست‌وجو در بوته‌های توت‌فرنگی و شکوفه‌ های آن‌ها، یک ترکیب بهاری منحصربه‌فرد برای مادرتان خلق کنید. به گزارش پارس ناز مکس گیل برایتان توضیح میدهد که چگونه تزیین فوق‌ العاده دل‌ نشینی داشته باشید اول برای پایه‌ی دسته‌ گلتان به‌اندازه‌ی کافی شاخه و برگ بچینید. بعد چند ساقه‌ی بلندتر میوه‌ی آلپ نارس و شاخه‌های توت‌فرنگی رسیده رابه آن اضافه کنید ودر پایان، چند شاخه شکوفه توت‌فرنگی تروتازه «اگر توانستید آن‌ها را پیدا کنید» به مجموعه‌ی خود بیفزایید.

5- دسته‌ گل آفتابگردان

کادو روز مادر

این دسته‌ گل شاد، انفجاری از آفتاب رابه‌ روز مادر هدیه خواهد کرد. گل‌های آفتابگردان با گلبرگ‌های رنگارنگ و مرکزیت بزرگ پرچم‌هایشان، توجه همه ی رابه خود جلب خواهند کرد. این دسته‌ گل از آفتابگردان‌ های کرکی و آفتابگردان‌های نارنجی روشن مکزیکی «به نام تیتونیا»، گل‌های مینای طلایی‌رنگ، جوانه‌های رز ماری، گل‌های تاج‌ خروس و همیشه‌ بهار که حالتی آویخته دارند و گل‌ های راسن آمریکای شمالی تشکیل می شود.

6- دسته‌ گل رنگ‌های چرخان

کادو روز مادر

با رعایت اصول چرخه‌ی رنگ به‌عنوان راهنما، یک دسته‌ گل ازگل‌های موردعلاقه‌ی مادرتان رابه‌عنوان هدیه به او بدهید. در این جا گل چای زینتی بنفش «گل طوسک مامیثا»، گل‌های شیپوری لیس آنتوس صورتی روشن، گل‌های رز کریسمس نوک صورتی، گل‌های برنج صورتی روشن «گل‌های اطلسی و پامیلا» و برگ‌های سبز گل شیپوری، یک پالت کامل و زیبا از رنگ رابه شما ارائه می دهد.

7- تاج گل

کادو روز مادر

برای مادرتان که زمانی کودک نوشکفته‌ای را در درون خود لمس کرده، یک تاج گل که به دست خودساخته‌اید هدیه بدهید. اینکار با راهنمایی گرفتن از یک گل‌فروش حرفه‌ای و متخصص و رعایت نکاتی که او می گوید بسیار آسان خواهد بود.

8- ارکیده‌ ها

کادو روز مادر

به‌عنوان یک گزینه برای دسته‌ گل، هیچ‌چیز نمیتواند جای ارکیده‌ها را بگیرد. ارکیده‌ها با شکوفه‌ های مجلل و خیره‌کننده‌ای که چهار ماه عمر دارند، هدیه‌ای فوق‌العاده برای روز مادر هستند. مزیت گل‌های ارکیده این است که آن‌ها درواقع ازآنجاکه برای سال‌ها بارها و بارها شکوفه میدهند مثل هدیه‌ای هستند که به‌تناوب تکرار می شوند.

9- کاشتن قلب‌های کاغذی

کادو روز مادر

این قلب‌های کاغذی که خودتان آن‌ها را خواهید ساخت، درست مثل هدایای ولنتاین عملی الهام‌بخش از طبیعت و صمیمیت هستند. یک گزینه‌ی پیشنهادی این است که با استفاده از کاغذهای رنگی نقاشی و یک قالب برش شیرینی که به شکل گل باشد، به‌جای قلب یک گل کاغذی درست کنید و به گلدانتان جلوه‌ای بهاری بدهید.

10- دسته‌ گل صلح

کادو روز مادر

دسته‌ گل سوسن سفید با ارتفاعی حدود نود سانتی‌متر، با آرایشی ساده و ظریف، در گلدانی شفاف به‌نوعی یک اثر هنری واقعی است و اگر هزینه‌ی بیشتری بپردازید، دسته‌ گل خود رابه یکی از دو حالت لوکس و یا اعلا٬ با شکوفه‌ های بیشتر ارتقا خواهید داد. دسته‌ گل لوکس، شامل انواع گل‌های مختلف دیگر با همان رنگ و فرم است. و اگر دسته‌ گل اعلا را سفارش دهید شکوفه‌ هایی با کیفیت بالاتر خواهید داشت.

11- گل‌های لاله رنگارنگ، ساده ودر گلدانی شیشه‌ای

کادو روز مادر

برای مادرتان پانزده گل لاله رنگارنگ و شاداب و با طراوت که دریک گلدان شیشه‌ای آبی‌رنگ زیبا بستبندی‌شده‌اند بفرستید. برای خاطرجمعی از این که عمر گل‌ها تا جاییکه می شود طولانی باشد، گل‌ها به فرم غنچه ارسال می شوند ودر عرض چند روز شکوفا خواهند شد. وقتی‌که گل‌ها چند روز را گذراندند میتوانید گلدان خود رابه شمعدانی زیبا تبدیل کنید. برای شما شمع‌های کوچک نیز فرستاده می شود.

12- دسته‌ گل طراحی‌شده‌ی گل‌ فروشی

کادو روز مادر

آیا در تصمیم‌گیری برای انتخاب و چیدمان گل‌ها کنار هم مردد هستید؟ کار رابه کاردان بسپارید. فقط بگویید که چقدر میخواهید هزینه کنید، و یک گروه متخصص طراحی و گل‌فروشی یک دسته‌ گل فوق‌العاده از غنچه و شکوفه برای شما خلق خواهند کرد که در آن گل‌هایی متنوع از گل میمونی گرفته تا لاله و زنبق وجود دارند.

13- آفتابگردان‌ های آفتابی

کادو روز مادر

با این آفتابگردان‌های زرد نشاط‌آور برای مادرتان آفتاب بهاری را ارسال کنید. این دسته‌ گل همچنین چتری سبز از برگ‌های گندمی و گیاهان زیبای سبز آمریکای شمالی تزیین‌شده ودر حباب شیشه‌ای شفاف به‌عنوان گلدان قرارگرفته که یک شاخه کوچک بید به آن ظرافتی دوچندان بخشیده است. «بعدا از این حباب شیشه‌ای به‌عنوان شیشه آب‌نبات یا گلدان استفاده کنید» با هزینه‌ی بیشتر می توانید دسته‌ گل خود رابه مدل ویژه‌ی لوکس که به آن رزهای نارنجی هم اضافه‌شده تبدیل کنید.

14- رزهای صورتی

کادو روز مادر

هرگز با انتخاب گل رز راه اشتباهی را در پیش نمی گیرید، و همان‌ طور که می دانید صورتی رنگ عشق است. این دسته‌ گل دریک گلدان پایه‌دار سفالی طوری بستبندی‌شده که انگار همین‌هم اکنون روی میز آشپزخانه‌ی مادر است. این دسته‌ گل شامل دوجین گل رز خوشبو و خوشبو است که به حالت غنچه ارسال خواهند شد ودر عرض چند روز پس از رسیدن به دست شما شکوفا میشوند.

15- دسته گلی برای داشتن یک روز خوب

کادو روز مادر

یک دسته‌ گل کلاسیک رنگارنگ بهاری که پر از غنچه‌های موردعلاقه‌ی مادرتان است، مثل رزهای زرد کم‌رنگ، لاله‌های صورتی گرم، گل‌های مینا، با رایحه‌ی اسطوخودوس مادرانه، که همه ی دریک گلدان زیبای شیشه‌ای قراردارند. با پرداخت هزینه‌ی بیشتر میتوانید این دسته گل را در سایزهای دیگری هم بفرستید.

16- آزالیای تزیینی

کادو روز مادر

گلی رابه مادرتان هدیه دهید که بیش از یکسال عمر خواهد کرد.به گزارش پارس ناز گل‌ های صورتی تأثیرگذاری که در حالت غنچه به دست شما خواهند رسید، و بعد از یکی دوهفته شکفته میشوند. و وقتی‌که گل‌های درختچه ریختند، شما میتوانید کل گیاه را در باغچه بیرون بکارید. «بعد گلدان نقره‌ای آنرا برای گیاهان داخل خانه نگه‌دارید». این گیاه زیبای چندساله بارها شکوفه خواهد داد.

17- رزهای تاج ملکه‌ای

کادو روز مادر

این گل‌های رز زیبای ارگانیک عمری طولانی دارند و برای دوهفته شاداب خواهند بود. «دو برابر عمر گل‌های دیگر» ودر گلدان‌هایی که هم حاوی آب هستند و هم سازگاربامحیط‌ زیست، می توانند نگه داری شوند. با پرداخت هزینه‌ی بیشتر، یک گلدان بازیافتی شیشه‌ای سبزرنگ هم خواهید داشت یا این که سایز دسته‌ گل شما رابا اضافه شدن ساقه‌های سبز دو برابر خواهد شد.

18- ارکیده‌های پیچان رزبری

کادو روز مادر

ارکیده‌های سه‌گانه‌ی جذاب و عجیب رابه‌عنوان دسته‌ گل بهاری خود انتخاب کنید. این دسته‌ گل حاوی 9 شاخه، از گل‌های ارکیده باتلاقی صورتی، ارکیده کریستین سفید و ارکیده‌های بوته‌ای بنفش است که به لحاظ رنگی اثری کامل و تمام‌عیار بر بیننده خواهد گذاشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.