کد خبر : 1350 / /
/

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف یک کیلوگرم شیره تریاک که در بسته بندی هدیه روز ولنتاین جاساز و قرار بود به کشور سوئد ارسال شود، خبر داد.

مطمئناً هر کسی به دنبال خرید کادو ولنتاین متفاوت، رمانتیک و البته مناسب برای این روز است. کادو ولنتاین در ایام نزدیک این روز از مسائلی  است که پیش می آید. ولنتاین یک روز ویژه و خاص برای عاشقان است و همه در این روز سعی می‌کنند که عشقشان نسبت به یکدیگر را به بهترین شکل بیان کنند. اولین چیزی که در روزهای نزدیک به ولنتاین فکر همه را درگیر خود می‌کند، خرید کادو ولنتاین است. ما در این مقاله سعی کردیم مجموعه‌ای از کادو‌ ولنتاین مناسب برای هر دختر و پسر را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید. امیدواریم که دوست داشته باشید و در نهایت یک کادو ولنتاین مناسب تهیه کنید. 

 کادو متفاوت تر از همیشه در روز ولنتاین 

کادو ولنتاین

سرهنگ سمین فلاحی در گفتگو با فارس در خصوص جزییات این خبر، اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه ۲ قاچاقچی قصد انتقال و جابه جایی مقداری مواد مخدر در قالب بسته کادویی از طریق اداره پست را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از دریافت گزارش وارد عمل شده و با همکاری اداره پست محموله مورد نظر که در داخل صندوقچه‌ای که به عنوان کادوی روز ولنتاین تزیین شده بود را کشف کردند.

سرهنگ فلاحی تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده حدود یک کیلوگرم شیره تریاک که در داخل بسته و میان عروسک‌های تزئینی جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه افزود: در همین راستا ۲ نفر دستگیر و در بازجویی‌ها عنوان کردند قرار بوده محموله مخدر را از طریق پست به کشور سوئد ارسال کنند.

وی در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

اگر به دنبال اید‌ه‌هایی برای روز ولنتاین و همچنین ایده‌هایی برای غافلگیر کردن عشقتان هستید می‌توانید به مقاله ایده‌های ساده و جذاب برای ولنتاین مراجعه کنید برای مشاهده ایده‌های مربوط به تزیین خانه و میز در روز ولنتاین نیز می‌توانید به مقاله تزیینات ولنتاین رجوع کنید.

14 پیشنهاد برای کادو ولنتاین 

کادو ولنتاین

دسته گل

گل‌ نه تنها می‌تواند در کنار هر هدیه‌ دیگری داده شود بلکه می‌تواند خود یک هدیه مستقل محسوب شود. یک دسته گل بزرگ زیبا با هدف خاصی در ذهن و قلب می‌تواند هدیه‌ای عاشقانه در روز ولنتاین باشد.

هر نوع گلی نماد و مفهوم خاص خود را دارد که در این زمینه می‌توانید از گل فروش‌های با تجربه کمک بگیرید تا بتوانید گلی با مفهوم مورد نظرتان را انتخاب کنید.

گل‌های مناسب برای کادو ولنتاین

کادو ولنتاین

گل رز قرمز

این گل محبوب‌ترین انتخاب برای روز ولنتاین است. دلیل محبوبیت آن ممکن است به این خاطر باشد که رز قرمز نماد عشق، داستان‌های عاشقانه، زیبایی و کمال است.

گل صدتومانی

این شکوفه‌های نرم و لطیف بیش‌تر با عشق، رفاه و محجوبیت همراه است. بعضی حتی معتقدند که این نوع گل نماد خوشبختی هست و هر کس که آن‌ها را دریافت کند به خوشبختی و سعادت می‌رسد. این گل همچنین ریشه در افسانه‌های یونانی دارد.

کادو ولنتاین

گل رانونکلوس

این گل رنگارنگ و زیبا که به نام گل آلاله نیز شناخته شده است نماد افسونگری، جاذبه و درخشندگی است. یک دسته بزرگ از این گل در روز ولنتاین به عشقتان دهید و به او بفهمانید که از نظر شما بسیار افسونگر و جذاب است.

کادو ولنتاین

گل نرگس زرد

این گل زیبا و خوش بو نماد خوش شانسی است بنابراین با کادو دادن آن به عشقتان در روز ولنتاین خوش شانسی و شادی را برای او به ارمغان آورید.

کادو ولنتاین

گل گاردنیا

گل گاردنیا یک گونه از روناسیان است. این گل زیبا و معطر نماد خلوص، پاکی و خرسندی است و همچنین دلالت بر عشقی عمیق و قدیمی دارد. بنابراین اگر مدت زیادی از آشنایی شما می‌گذرد این گل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

کادو ولنتاین

سبد هدیه

به‌جای اینکه در روز ولنتاین یک هدیه بزرگ و ویژه به عشقتان بدهید می‌توانید چند هدیه کوچک را به شکل رمانتیک درون یک سبد قرار دهید.

برای چنین کادویی نیاز به یک سبد یا باکس کوچک دارید؛ و برای پر کردن و تزیین درون آن به چند قلب پلاستیکی کوچک، شکلات، یک تکه پارچه ابریشمی و روبان نیاز دارید. داخل سبد را می‌توانید با کادوهایی مثل گل رز، عروسک خرسی کوچک، ادکلن، کارت‌پستال تبریک ولنتاین و هر چیز دیگری که مورد علاقه عشقتان هست پر کنید.

کادو ولنتاین
کادو ولنتاین

پازل عکس سفارشی

یکی از خاطرانگیزترین عکس‌هایتان را در سایز بزرگ چاپ و به پازل تبدیل کنید. این کادو ماندگارترین کادوی ولنتاین شما به عشقتان خواهد بود که تا همیشه از آن نگهداری می‌کند.

کادو ولنتاین

پازل حروف

مانند پازل عکس یک کادوی ولنتاین خاص و به‌ یاد ماندنی خواهد بود. می‌توانید این پازل‌های کوچک حروف را در کنار همدیگر قرار دهید و به این ترتیب پیام خود را به عشقتان نشان دهید.

کادو ولنتاین

دفترچه خاطرات

اگر عشق شما علاقه زیادی به نوشتن دارد، دفترچه خاطرات می‌تواند یک کادو دوست داشتنی برای او در روز ولنتاین باشد. یک ایده عالی برای این‌که او را با این هدیه خود سورپرایز کنید این است که یکی از خاطرات مشترکتان را درون دفترچه بنویسید و یا تعدادی از عکس‌های خاطره انگیزتان را درون آن بچسبانید سپس دفترچه را کادو دهید. در نگاه اول متوجه نخواهد شد که این تنها یک دفترچه معمولی برای نوشتن خاطرات یا یادداشت‌های کوتاه نیست بلکه نشانی از داستان عشقی است که بین شما وجود دارد. تنها زمانی متوجه این موضوع می‌شود که آن را باز کند و یادداشت شما را ببیند.

کادو ولنتاین 
کادو ولنتاین

ماگ نقاشی شده با گچ

یک ماگ با طرح یا نقل قول سفارشی نوشته شده توسط خودتان می‌تواند کادوی ولنتاین ساده ولی دوست داشتنی برای عشقتان باشد. هر بار که او در این ماگ نوشیدنی می‌خورد قطعاً به یاد شما می‌افتد و لذت بیش‌تری می‌برد.

اگر فکر می‌کنید که به‌عنوان هدیه ولنتاین خیلی ساده و ارزان است می‌توانید داخل آن را مانند باکس با هدایای کوچک پر کنید و به جذابیت کادوی خود بیفزایید.

کادو ولنتاین

باکس شکلات

فرقی نمی‌کند که برای یک پسر می‌خواهید کادو بگیرید یا دختر. شکلات همیشه یک گزینه عالی برای کادو دادن در مناسبت‌های مختلف مثل ولنتاین است. شکلات‌ها در طعم‌ها و شکل‌‌های مختلف و همچنین در بسته بندی‌های جذاب و زیبایی وجود دارند که مطمئناً مورد پسند هر شخصی قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید این هدیه شما با غافلگیری همراه باشد می‌توانید یکی از عکس‌هایتان را نیز چاپ کنید و به درب باکس شکلات بچسبانید (درقسمت داخلی) یا یک متن خاص روی آن بنویسید.

کادو ولنتاین

کادو ولنتاین

کارت ‌پستال چوبی حکاکی شده

اگر می‌خواهید برای روز ولنتاین کارت پستال هدیه دهید بهترین ایده این است که از کارت پستال‌های چوبی استفاده کنید که تا مدت‌ها ماندگار باشد. علاوه بر ماندگار بودن این کارت پستال زیبا را می‌شود مانند قاب عکس روی میز یا درون قفسه گذاشت که همیشه جلوی چشم باشد.

 

کادو ولنتاین

قاب عکس

یک قاب عکس زیبا که یک پیام عاشقانه و خاص را از سمت شما به ارمغان می‌آورد به همراه یک عکس خاطره انگیز از سال‌های گذشته یک کادو عالی برای روز ولنتاین است. همچنین می‌توانید یکی از عکس‌های روز ولنتاینتان را درون آن بگذارید و خاطره این روز را تا سال‌ها برای خودتان حفظ کنید.

کادو ولنتاین

جاکلیدی جفتی به شکل قلب

این در عین سادگی، می تواند کادوی جالبی برای ولنتاین باشد. وقتی‌که این جاکلیدی‌ها در کنار همدیگر قرار می‌گیرند کامل می‌شوند و وقتی‌که از همدیگر جدا شوند شکسته می‌شوند تا زمانی که دوباره به همدیگر متصل شوند؛ بنابراین با این کادوی خود به عشقتان می‌فهمانید که شما تنها در کنار همدیگر کامل هستید.

کادو ولنتاین

کادو ولنتاین

بالشت‌های رمانتیک

اگر به دنبال یک کادوی ولنتاین ارزان و البته متفاوت برای همسرتان در روز ولنتاین هستید این بالشت‌های رمانتیک و دوست داشتنی می‌تواند ایده خوبی برای شما باشد. با چنین کادویی عشقتان را هر روز و هر شب به او یادآوری می‌کنید.

کادو ولنتاین

مکعب روبیک

یک ایده جالب دیگر برای کادو ولنتاین مکعب روبیک با تصویری سفارشی از خودتان است. یکی از عکس‌های مورد علاقه‌تان را بر روی مکعب روبیک بزنید و آن را به عشقتان هدیه دهید. مطمئناً او با دیدن این هدیه غافلگیر خواهد شد. این کادو علاوه بر اینکه ماندگار هست جنبه سرگرمی نیز دارد.

کادو ولنتاین

کتاب‌نامه زوج‌ها

خواندن داستان عاشقانه زندگی دیگران خوب است ولی نوشتن داستان عاشقانه زندگی خودتان بهتر و هیجان انگیزتر است. بد نیست در روز ولنتاین کادویی به عشقتان بدهید که بتوانید در آن تمام خاطرات، احساسات و یادگاری‌هایتان را از طریق حروف و یادداشت‌ها درون آن ثبت و نگهداری کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک دفتر خاطرات با طرح سفارشی برای این کار بخرید.

کادو ولنتاین

چاپ عکس روی شمع

شمع نماد عشق است بنابراین به‌عنوان کادوی ولنتاین می‌تواند ایده خوبی باشد. اما از آنجایی‌که یک شمع به عنوان کادو ممکن است کمی ساده و غیر معقول به نظر برسد، می‌توانید یکی از عکس‌های دو نفره تان را روی شمع چاپ کنید و آن را به یک کادوی جذاب و رمانتیک تبدیل کنید.

 

کادوولنتاین

یک کیک خوشمزه

اگر فرصت خرید هدیه‌ای خاص را برای این روز پیدا نکرده‌اید می‌توانید با تهیه یا سفارش یک کیک ولنتاین خوشمزه، لحظات عاشقانه خود را شیرین کنید. شاید این یک هدیه ماندگار برای عشقتان نباشد اما مطمئناً طعم آن تا مدت‌ها در خاطرش خواهد ماند. سعی کنید یک کیک با طعم مورد علاقه همسرتان تهیه کنید و از تزیین آن و نوشتن یک پیام عاشقانه روی آن غافل نشوید.

کادو ولنتاین

ست کیف پول و کمربند چرم

اگر به دنبال یک کادوی ولنتاین شیک و ماندگار برای همسر خود هستید، این می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد، به خصوص که هم یک هدیه کاملا کاربردی است و هم اینکه هیچ گاه از مد نمی‌افتد.

کادو ولنتاین

لباس‌های بافتنی

اگر در فکر خرید لباس به عنوان کادوی ولنتاین هستید، با توجه به اینکه این مناسبت توی یکی از روزهای سرد زمستانی است و هنوز یک ماه و اندی تا رسیدن بهار و گرم شدن هوا مانده است، پیشنهاد می‌کنم بیشتر روی لباس‌های گرم بافتنی مثل شال، کلاه، ژاکت و … به عنوان هدیه فکر کنید. و چه بهتر اگر خودتان دست به کار شوید و یک لباس بافتنی ساده برای عشقتان ببافید، چون مطمئناً او هنر دست شما را بیشتر دوست دارد.

گوی موزیکال عاشقانه

اگر همسرتان به وسایل دکوری فانتزی علاقه دارد، یک گوی موزیکال عاشقانه می‌تواند گزینه خیلی خوبی به عنوان هدیه ولنتاین برای او باشد.

کادو ولنتاین

کادوهای دست ساز برای ولنتاین که می‌توانید خودتان درست کنید

مطمئناً کادویی که خودتان برای عشقتان درست کنید برای او ارزش و جذابیت بیشتری خواهد داشت. چون شما وقت بیشتری را برای آن صرف می‌کنید و با تمام احساستان آن را می‌سازید و مطمئناً او قدر این زحمتتان را خواهد دانست.

پیام ولنتاین در بطری

برای این کار شما به یک بطری شیشه‌ای بزرگ یا کوچک نیاز دارید. سپس باید پیام یا پیام‌هایتان را روی کاغذهای کوچک بنویسید و آ‌ن‌ها را لول کنید و درون بطری قرار دهید.

کادو ولنتاین

قاب عکس کلاژ

با استفاده از این قاب عکس بهترین خاطراتی که با عشقتان داشته‌اید را ثبت و نگهداری کنید. برای ساختن چنین قاب عکسی به یک قاب عکس ساده مستطیلی و یک کاغذ یا مقوای سفید به اندازه قاب عکس نیاز دارید. تنها کاری که باید بکنید این است که اسم خود یا عشقتان، شکل قلب و یا کلمه مورد نظرتان را از روی کاغذ سفید برش بزنید و آن را درون قاب بگذارید سپس عکس‌هایتان را زیر کاغذ سفید رنگ قرار دهید.

کادو ولنتاین

پیام مخفی در بطری

فرقی نمی کند که به دنبال کادو ولنتاین برای یک دختر هستید یا یک پسر، این هدیه را برای هرکسی که دوستش دارید درست کنید.

 

برای این کار تنها به یک بطری شیشه‌ای یا یک شیشه مربای کوچک و مهره‌های بازی دِبرنا (deberna) نیاز دارید. این مهره‌ها از شماره 1 تا 90 شماره گزاری شده‌اند شما باید به ترتیب شماره مهره‌ها حروف یا کلمات پیامتان را پشت این مهره‌ها بنویسید و آن‌ها را درون بطری بریزید. در نگاه اول پیام شما مشخص نیست و نیاز به رمز گشایی دارد. تنها وقتی‌که این مهره‌ها به ترتیب شماره کنار یکدیگر قرار بگیرند مفهوم پیام شما مشخص می‌شود.

کادو ولنتاین

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.