کد خبر : 13866 / /
/

مدیرعامل ایران خودرو، یکی از دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور به تازگی تغییر کرده است. با وجود کیفیت پایین خودروهای داخلی و زیان انباشته خودروسازان، آینده ایران‌ خودرو چه می‌شود؟

رهبر انقلاب در دیداری با جمعی از تولیدکنندگان و مسئولان اقتصادی و صنعتی کشور، از عملکرد خودروسازان و کیفیت خودروهای داخلی گلایه کردند. در این میان مدیرعامل ایران خودرو، یکی از دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور به تازگی تغییر کرده است. آینده ایران‌ خودرو چه می‌شود؟

مدیرعامل ایران خودرو، یکی از دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور به تازگی تغییر کرده است. با وجود کیفیت پایین خودروهای داخلی و زیان انباشته خودروسازان، آینده ایران‌ خودرو چه می‌شود؟

اخیرا آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در دیدار با تولیدکنندگان کشور گفتند: در برخی از محصولات داخلی متأسفانه شاهد این هستیم که به کیفیت توجه نمی‌شود، این خیلی بد است، این همه‌ حمایت در طول این سال‌ها از صنعت خودرو در کشور شده، خب کیفیت خودرو خوب نیست، مردم ناراضی‌اند درست هم می‌گویند، حق با مردم است، یعنی اعتراض مردم به جا است،‌ این صنعت نتوانسته رضایت مشتری را جلب کند.

رهبر انقلاب سپس لزوم ارتقای کیفیت کالا‌های تولید داخل را مورد تأکید قرار دادند و افزودند: حمایت‌های عملی و تبلیغاتی از تولید داخلی باید منجر به ارتقای کیفیت محصولات و همچنین ارتقای فناوری شود، اما متأسفانه در برخی صنایع به‌ویژه در صنعت خودرو به موضوع کیفیت توجه نمی‌شود و مردم نیز بحق به آن‌ها اعتراض دارند.

انتقادها به کیفیت و قیمت خودروها، پیش از این، وزیر صمت را نیز برای پاسخگویی به مجلس کشاند. رضا فاطمی‌امین، در سخنان خود در صحن علنی، کیفیت پایین خودروهای داخلی را پذیرفت (خانه ملت).

۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات از جمله انتقادات همیشگی به خودروسازان است.

در چنین شرایطی، اخیرا با رأی اعضای هیات‌مدیره ایران‌ خودرو، مهدی خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت جایگزین فرشاد مقیمی شده است.

آیا با وجود صحبت‌های رهبری و زیان‌های انباشته ایران‌خودرو، این تغییر می‌تواند در عملکرد آن تغییری ایجاد کرد؟ آینده ایران‌ خودرو چه می‌شود؟

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.