کد خبر : 16226 / /
/

خودروی پراید ۱۱۱ به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو در سالهای اخیر افزایش داشته است. قیمت خودرو به طرز نگران کننده ای در حال افزایش است. قیمت خودرو امروز تغییرات اندکی داشته است. قیمت خودرو تحت تأثیر اخبار سیاسی هم قرار دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت خودرو با این خبر همراه باشید. 

قیمت خودرو امروز 31 فروردین

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغیراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به قیمت ۱۶۸ میلیون تومان رسید.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ هم‌اکنون در قیمت ۴۷۴ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی با دو میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۳۷۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به ۲۱۳ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۸۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به ۳۳۵ میلیون تومان رسید.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز با دو میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۴۴۶ میلیون تومان رسید.

اما خودروی تارا اتوماتیک به قیمت ۵۶۲ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت در بازار خودروی کشور همچنان با نوساناتی همراه است. اما آیا این نوسانات قیمتی در روزهای آینده نیز ادامه دارد؟

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت‌ ها در بازار خودروی کشور همچنان با سرعت در حال افزایش هستند. چند روز گذشته مقداری سرعت افزایش قیمت کاهش یافته بود. اما مجدد به روال قبلی بازگشت. البته طولانی شدن بحث واردات نیز یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت در بازار خودرو بود.

او توضیح داد: به نظر نمی‌رسد کاهش قیمتی در راه باشد. تا دولت به دنبال چاره‌ای برای حل این مشکل نباشد قیمت‌ها افزایشی خواهد بود. هیچ اقدامی نیز در این رابطه از طرف دولت صورت نگرفته است.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز پرتیراژهای ایران خودرو در کنار سایپایی ها بدون تغییر قیمت گذاری شدند. تثبیت قیمت خودرو در حالی صورت گرفت که طی روزهای اخیر بازار خودرو به دفعات شاهد رشد قیمت بود و به گفته فعالان بازار خودرو در صورتی که تغییر خاصی رخ ندهد بازار به نوسان اندک خود ادامه خواهد داد. مسکوت ماندن مذاکرات و خروج آن از بن بست یکی از عواملی است که می تواند بازار را بار دیگر تغییر دهد. از سوی دیگر در صورتی که شنیده ها در خصوص احتمال باز شدن واردات 70 هزار دستگاه خودرو شاهد تغییراتی در بازار خودرو خواهیم بود، در غیر این صورت بازار با روال کنونی پیش خواهد رفت.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو نوسان قیمتی در بازار خودرو در حالی هر روز قیمت خودرو را به یک سمت می برد که به گفته فعالان بازار خودرو، هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو به این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX» در بازار امروز بدون تغییر280 میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتورEF7 » هم امروز 320 میلیون تومان در بازار عرضه شد. از سوی دیگر امروز «سمند سورن پلاس» هم بدون تغییر 321 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

از سوی دیگر در میان محصولات ایران خودرو امروز «رانا پلاس» امروز بدون تغییر در بازار 332 میلیون به فروش رسید. «دنا معمولی» هم تغییر قیمت نداشت و 385 میلیون تومان در بازار معامله شد. «دنا پلاس توربو اتومات» نیز بدون تغییر 492 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان خانواده پژو 207 نیز شاهد تغییر قیمت نبودیم و امروز «پژو 207 دنده ای» 386 میلیون تومان در بازار دست به دست شد و قیمت «پژو 207 شقف شیشه ای» هم در بازار به  397 میلیون تومان باقی ماند.

قیمت خودرو

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.