کد خبر : 22438 / /
/

بر اساس مشاهدات میدانی قیمت خودرو‌های خارجی در کشور، با نوسانات جزئی در نرخ همراه است.

قیمت پراید دچار نوسان شده است. قیمت پراید و خودرو ایرانی در رکود قرار دارد. قیمت پراید تا اوایل زمستان 20 درصد بالا می رود. قیمت پراید تحت تأثیر اخبار سیاسی قرار دارد. آخرین اخبار قیمت پراید را در اینجا بخوانید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس معاملات انجام شده امروز پنج شنبه (۲۸ مهر۱۴۰۱) قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز‌های گذشته تغییری نداشته است.

همچنین بر اساس مشاهدات میدانی  قیمت خودرو‌های خارجی در کشور، با نوسانات جزئی در نرخ  همراه است.

قیمت پراید

قیمت پراید

قیمت پراید

خرید دنا پلاس توماتیک در بازار آزاد خودرو امروز شنبه ۳۰ مهر ۵۲۴ میلیون هزینه دارد. رشد چهار میلیونی ارزش این محصول در اولین روز معاملاتی هفته نسبت به سایر محصولات داخلی بیشتر است

فرارو- قیمت دنا پلاس اتوماتیک امروز شنبه ۳۰ مهر در بازار آزاد به ۵۲۴ میلیون تومان رسید. این رقم رشد چهار میلیونی قیمت دنا پلاس اتوماتیک نسبت به معاملات آخرین روز کاری هفته قبل را نشان می‌دهد و درمقایسه با سایر محصولات داخلی بیشتر است. سمند lX، دنا پلاس، تارا دنده‌ای، پراید هاچ‌بک و کوییک دنده‌ای هر کدام با رشد قیمت سه میلیونی در جایگاه بعدی قرار گرفتند. قیمت پژو پارس ساده نیز به ۳۱۹ میلیون تومان ارتقا پیدا کرد و این یکی را امروز با رشد قیمت دو میلیونی خرید و فروش می‌کنند. مدل‌هایی مثل ساینا دنده‌ای، پراید صندوقدار، پژو ۲۰۷ دنده‌ای و دنا تیپ یک هر کدام با رشد قیمت یکی میلیونی در اولین روز معاملاتی هفته در بازار حضور دارند. هزمان با افزایش قیمت برخی از مدل‌های داخلی، امروز قیمت سمند EF7 دوگانه‌سوز و تیبا صندوقدار یک میلیون تومان کاهش پیدا کرد و این مدل به‌ترتیب ۳۴۶ و ۱۹۸ میلیون تومان ارزش دارند.

قیمت پراید | قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو در بازار آزاد

به گزارش فرارو، وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد الان رانا LX است. رانا با موتور TU5 از نظر پیشرانه با خودرو‌های ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا LX، پژو ۴۰۵ و سمند Lx ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می‌آیند.

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF7 توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش‌سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود.

پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک و پژو 2008 در دسته خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

قیمت پراید | قیمت خودرو‌های سایپا در بازار آزاد

به گزارش فرارو، پراید ۱۳۱ ارزان‌ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید دارد و پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای قیمت بیشتری دارد. تیبا به عنوان جایگزین پراید روانه بازار شد و در حال حاضر مدل صندوقدار این خودرو ارزان‌ترین محصول تولیدی سایپا به شمار می‌رود.

بعد از تیبا صندوقدار، ساینا دنده‌ای ارزان‌ترین خودرو در حال تولید توسط سایپا محسوب می‌شود. ساینا دنده‌ای در واقع نسخه به روزرسانی شده تیبا است. تیبا دو یا تیبا هاچبک بعد از تیبا صندوقدار و ساینا، ارزان‌ترین خودرو تولید شده سایپا هستند. همه تولیدات داخلی سایپا از جمله تیبا، تیبا۲، ساینا، کوئیک، ساینا s، کوئیک در بخش پیشرانه یکسان هستند. این خودرو‌ها به یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی و جعبه‌ دنده پنج‌سرعته مجهز شده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از ابتدای هفته تاکنون حاکی از جهش قیمت خودروهای پژو است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۵ میلیون تومان در روز شنبه امروز به ۲۸۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۴ میلیون تومان گران شده است و ۲۹۹ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۰۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۰۹ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۷۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۷۴ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای کوییک نیز این افزایش قیمت‌ها رخ داده‌است به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ از ۲۰۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۰۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۷ میلیون تومان گران شده است و ۱۹۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای رانا نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نماندند به طوری که رانا پلس مدل ۱۴۰۱ از ۳۱۲ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۱۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.