کد خبر : 24235 / /
/

این خانم بازیگر تاکون به خبر ازدواج سومش واکنشی نشان نداده است.

بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد. بهاره رهنما علاوه بر بازیگری، سفیر دوستی، روزنامه نگار، داستان نویس و نقاله خان نیز می باشد. بهاره رهنما سال گذشته از امیرخسرو عباسی جدا شد. بهاره رهنما تصویری از خود را در “نمایش فصل فراموشی” منتشر کرده است.

تصویری در فضای مجازی از بهاره رهنما و یک پسر جوان منتشر شد که خبر ازدواج سوم او را به همراه داشت. عکسی جنجالی از بهاره رهنما که به تازگی از همسر دومش امیر خسرو عباسی جدا شده است با یک پسر جوان خبر ازدواج سومش را رقم زد.

بهاره رهنما

این خانم بازیگر تاکون به خبر ازدواج سومش واکنشی نشان نداده است

به گفته بسیاری از کاربران این عکس متعلق به سفر ماه عسل بهاره رهنما در خارج از کشور است.

بهاره رهنما بعد از ازدواج با پیمان قاسمخانی و به دنیا آمدن دخترش پریا چند سالی را در اوج خوشبختی زندگی کرد و بعد از سالها به دلایلی از همسرش جدا شد.

همسرش پیمان قاسمخانی نیز نزدیک به یکی دو سال بعد با یک خانم روانشناس که فرق سنی زیادی دارند ازدواج کرد.

 

بهاره رهنما نیز بعد از فرستادن دخترش به خارج از کشور برای تحصیل با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد و این ازدواج نیز دوام زیادی نداشت و از هم جدا شدند.

بهاره رهنما از هنرپیشه های معروف و مطرح کشورمان میباشد که سالهای زیادیست در عرصه بازیگری فعالیت حرفه ای دارد او تا به حال دو بار ازدواج ناموفق داشته است همسر اول ایشان پیمان قاسمخانی بوده و همسر دوم او امیرخسرو عباسی میباشد که از هر دو جدا شده است پیمان قاسم خانی از نویسنده ها و بازیگران و کارگردانها مطرح کشورمان است و امیرخسرو عباسی تاجر میباشد.. خانم رهنما دارای یک فرزند دختر به نام پریا بوده که در خارج از کشور زندگی میکند.

بهاره رهنما و سوابق و فعالیت های بازیگری

رهنما علاوه بر تحصیل در رشته ادبیات نمایشی دوره های آموزش فیلمسازی و بازیگری را نیز در مرکز آموزش فیلمسازی گذرانده است.

بهاره رهنما

اولین بار در سال ۱۳۷۰ جلوی دوربین ظاهر شد و به طور رسمی کارش را با فیلم سینمایی افعی در سینما شروع کرد البته ناگفته نماند که قبلا در چند نمایش بازی کرده و در عرصه تاتر فعال بوده است.

از جمله آثار بازیگری وی در فیلمها و سریالهای می‌توان به سریال زیرزمین و بچه مهندس و خوب بد

زشت و همچنین فیلم سینمایی اشاره کرد.

بهاره رهنما و فعالیت های نویسندگی و دلنوشته ها

خانم رهنما علاوه بر بازیگری دستی در نویسندگی نیز دارد و به دلیل تحصیل در رشته ادبیات فارسی ،در عرصه نویسندگی نیز فعالیت می کند.

این بازیگر پرحاشیه چندین داستان کوتاه و همچنین متن ها و دلنوشته های زیادی در شبکه اجتماعی و اینستاگرام خود منتشر می‌کند.

صفحات اجتماعی و اینستاگرام بهاره رهنما

اینستاگرام :Baharehrahnaema

این دل نوشته ها و پست های نگاهی به حاشیه و جنجالی به همراه بوده که با واکنش های گوناگون و مختلف کاربران فضای مجازی مواجه شده است مانند پست انتقادی بی از مردان که باعث شد کاربران زیادی وی را مورد تهاجم و حمله قرار بدهند .

ایشان چند داستان نیز نوشته به چاپ رسانده‌اند.

بهاره رهنما در اوایل دهه هفتاد با پیمان قاسم خانی نویسنده و کارگردان معروف سینما تلویزیون به یک پروژه نویسندگی آشنا شد و در سال ۱۳۷۵ این آشنایی به ازدواج ختم شد.

حاصل ازدواج دو هنرمند مشهور و به نام سینما و تلویزیون ایران دختری به نام پریا قاسم خانی میباشد.

زندگی مشترک دو زوج هنری ایرانی بعد از چند سال از هم پاشید و این دو ترجیح دادند که راهشان را از هم جدا کنند .

البته آقای قاسم خانی و خانم بازیگر قبلا در سکوت خبری از هم جدا شده بودند.

پریا در حال حاضر در کشور اتریش مشغول آموختند موسیقی و تحصیل در رشته موسیقی می باشد و گاهی برای دیدن مادر و پدرش به ایران سفر می کند.

اما بعد از مدتی که در مراسم و جشنواره های سینمایی با هم دیده نشدند و کامنت های انتقادی بهاره خانم همه متوجه شدند که این زوج با مشکل مواجه شده و یا به احتمال خیلی قوی از هم جدا شدند.

لازم به ذکر است که موضوع جدایی و مدت طلاق خانم بازیگر بعد از ازدواج دومش لو رفت و مشخص شد که ۴ سال پیش از همسرش جدا شده است.

رهنما درباره واکنش به طلاق و جدایی از همسر اولش گفت : جدایی ما هم به خاطر خیانت و نه هیچ علت دیگری نبود و خواهش می کنم تهمت و یا قضاوتمان نکنید.

ما ترجیح دادیم که راهمان را از هم جدا کنیم اما به عنوان یک دوست و پدر فرزندم با هم دوست و در ارتباط هستیم.

در فیلمی بعد از ازدواج دومش در حین گفتن این حرف ها برای همسر اولش اشک ریخت و آرزوی خوشبختی و موفقیت کرد.

بازیگر پرحاشیه سینمای ایران در شهریور سال ۹۶ با عکسی غافلگیر کننده و نمایش تمام مراسم و تشریفات ازدواج دوم رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی را شگفت زده کرد . وی طی اقدامی بی سابقه ،همه عکس های مراسم ازدواجش را در کانال شخصی اش منتشر و همه را به اشتراک گذاشت .

وی با امیر خسرو عباسی دارنده برند ژاکسی و آژاکس تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد ازدواج کرد.

نحوه آشنایی آنها نیز رابطه کاری بوده که خانم رهنما به عنوان مدل محصولات آرایشی و بهداشتی در برند ژاکسی و هاینس مشغول به کار بوده که همین همکاری و رابطه دوستی باعث می شود تا به هم علاقه مند شده و ازدواج کند.

بهاره رهنما

وی نوشت: یا علی گفتیم و عشق اغاز شد…

دعاهای خیرتون رو محتاجم،ممنونم از حمایت و محبت تک تکتون

طلاق از امیر خسرو عباسی

خبرهای ضد و نقیضی درباره طلاق بهاره رهنما و همسر دومش منتشر شده بود که در نهایت مراسم افتتاحیه رستوران امیرخسرو مهر تاییدی بر این خبربود در مراسم افتتاحیه رستوران امیر خسرو عباسی بسیاری از بازیگران سرشناس حضور داشتند اما بهاره رهنما غایب مهمی بود که توجه عکاسان را به خود جلب کرده اس و در نهایت مشخص شد که انها طلاق گفتند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.