کد خبر : 26352 / /
/

قیمت طلا | قیمت طلا در بازار امروز | قیمت طلا در بازار جهانی

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

قیمت طلا امروز افزایش یافت. قیمت طلا در بازار امروز نسبت به دیروز تغییر محسوسی نداشت. قیمت طلا تحت تأثیر اخبار سیاسی قرار دارد. قیمت طلا در شرایط دشوار سیاسی و جنگ ها افزایش می یابد. برای اطلاع از جزئیات قیمت طلا در 30 فروردین ادامه خبر را مشاهده کنید.

قیمت طلا

 قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ به ۳۱ میلیون تومان رسید و حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان ماند. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت ۲ میلیون و ۵۸۱ هزار تومان معامله شد.
قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش
سکه قیمت امروز (تومان) حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید) ۳۱.۵۰۰.۰۰۰ ۷.۲۹۹.۰۰۰
سکه بهار آزادی ۲۸.۵۰۰.۰۰۰ ۴.۳۰۲.۰۰۰
نیم سکه ۱۸.۸۰۰.۰۰۰ ۶.۷۰۴.۰۰۰
ربع سکه ۱۱.۶۳.۰۰۰ ۵.۵۸۱.۰۰۰
سکه گرمی ۶.۹۰۰.۰۰۰ ۳.۹۲۱.۰۰۰
قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلا قیمت امروز (تومان)

۱۸ عیار ۲.۵۸۱.۵۰۰
۲۴ عیار ۳.۴۴۳.۶۰۰
طلای دست دوم ۲.۵۴۸.۰۰۰
مثقال طلا ۱۱.۱۸۹.۰۰۰
مظنه تهران ۱۱.۲۰۰.۰۰۰
انس طلا ۱۹۷۹ دلار و ۵۹ سنت
همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۱۹۷۹ دلار و ۵۹ سنت است.

تحلیل تکنیکال قیمت طلا

قیمت طلا همچنان به حرکت بازگشت (U-Turn) خود طی دو هفته گذشته ادامه داده و مقاومت مهم آن روی ۱۹۸۱ دلار قرار دارد. خنثی بودن تقریبی RSI۱۴ در وضعیت فعلی و عدم توانایی گاوها در حفظ حمایت ۱۹۸۱ دلار که اکنون به یک مقاومت جدی در برابر آنها تبدیل شده، منجر به ادامه روند ریزشی طلا خواهد شد.

در حال حاضر، ۱۹۴۵ دلار نقطه حمایت فوری طلا محسوب شده که در صورت شکسته شدن آن، قیمت می تواند تا ۱۹۳۰ دلار ریزش را تجربه نماید. اما در صورت عبور قیمت از محدوده ۱۹۸۱ دلار، می توانیم منتظر ادامه افزایش قیمت تا ۲۰۰۵ دلار باشیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.