کد خبر : 27163 / /
/

قیمت‌ مسکن

یک واسطه‌گر ملکی در محله زیبادشت می‌گوید: هم‌اکنون بازار خرید و فروش و رهن و اجاره‌خانه در این محله در وضعیت رکود قرار دارد و متقاضی کم شده است.

چند سالی است قیمت مسکن به شدت گران شده است.قیمت مسکن در شمال تهران نجومی است.بعید است قیمت مسکن دوباره ارزان شود.قیمت مسکن به قدری گران شده است که مردم قادر به خرید مسکن نیستند.قیمت مسکن قابل کنترل نیست.

یک واسطه‌گر ملکی در محله زیبادشت می‌گوید: هم‌اکنون بازار خرید و فروش و رهن و اجاره‌خانه در این محله در وضعیت رکود قرار دارد و متقاضی کم شده است.

محله زیبادشت در غرب و منطقه ۲۲ تهران قرار دارد و از شمال به بزرگراه همت و دهکده المپیک، از شرق به بلوار دهکده و رودخانه کن، از جنوب به شهرک چشمه و شهرک گلستان و از غرب به بزرگراه آزادگان متصل می‌شود.

یک مشاور املاک در محله زیبادشت با اشاره به افزایش نجومی رهن و اجاره خانه‌ در این محله می‌گوید: در سال گذشته یک واحد ۱۲۰ متری و ۵ سال ساخت، با ۸۰۰ میلیون تومان رهن داده می‌شد اما این رقم در سال جاری به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی همچنین در ادامه می‌گوید: هم‌اکنون بازار خرید و فروش و رهن و اجاره‌خانه در این محله در وضعیت رکود قرار دارد و متقاضی کم شده است.

بررسی‌های ما از فایل‌های رهن و اجاره خانه در محله زیبادشت نشان می‌دهد، برای رهن کامل آپارتمانی نوساز با ۱۱۰ مترمربع زیربنا، یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و برای رهن کامل واحدی با ۱۰۳ مترمربع، ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

رهن واحدی با ۱۱۵ مترمربع، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن، ۹ میلیون تومان است؛ برای رهن آپارتمانی ۹۵ متری نیز، ۲۵۰ میلیون تومان و برای اجاره آن، ۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

برای واحدی با ۶۰ مترمربع زیربنا، ۲۵۰ میلیون تومان رهن و ۶ میلیون تومان اجاره ماهانه و برای واحدی دیگر با ۷۰ مترمربع مساحت،۵۵۰ میلیون تومان رهن و یک میلیون تومان اجاره ماهانه پیشنهاد شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.