کد خبر : 28738 / /
/

قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ با افزایش قیمت نسبی مواجه بوده است.

ثبت کمترین قیمت دلار در ۷۵ روز اخیر در حالی به ثبت رسید که برخی معامله‌گران به امید رسیدن این ارز به کف با احتیاط در موقعیت خرید قرار گرفته بودند. اتفاق مهم دیگر بازار ارز،‌ ثبت دومین کاهش متوالی در مقیاس ماهانه بود. دلار که در بهمن ماه بیش از ۴ درصد از ارزش خود را از دست داده بود، در اولین ماه فروردین ماه نیز افت ۵/ ۳ درصدی را به ثبت رساند. بپذیرد. نوسانات قیمت دلار بیشترین تاثیر را بر روی کالا های مصرفی دارد. اهمیت قیمت  دلار بر زندگی مردم ایران به قدری است که اکثریت قریب به اتفاق آنها به صورت لحظه ای نرخ این ارز را پیگیری می کنند جهت قیمت دلار برای معامله گران آشکار نیست. قیمت دلار امروز  شنبه چهارم اردیبهشت ماه 1400 را در سایت خبر روز می توانید مشاهده فرمائید.

قیمت دلار

۲ روز پیش دلار در بازار آزاد برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در بازار آزاد که ۴ روز پیش تا ۵۰,۳۰۰ (پنجاه هزار و سیصد ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ مصادف با ۱۸ دسامبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۰۳ درصدی به ۵۰,۳۲۰ (پنجاه هزار و سیصد و بیست ) تومان رسید.

جدول قیمت دلار

دلار در بازار آزاد، امروز به ۵۰,۳۲۰ تومان رسید که نسبت به ۴ روز پیش، افزایش ۰.۰۳ درصدی داشته است.

دلار در صرافی ملی، امروز به ۴۲,۸۳۸ تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۰۵ درصدی داشته است.

دلار در بازار متشکل، امروز به ۴۲,۸۳۸ تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۰۵ درصدی داشته است.

دلار در سامانه سنا، امروز به ۴۲,۸۳۸ تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۰۵ درصدی داشته است.

دلار کانادا، امروز به ۳۷,۶۰۹ تومان رسید که نسبت به ۴ روز پیش، افزایش ۰.۷۶ درصدی داشته است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.