کد خبر : 23511 / /
/

مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران و پورتو چندی پیش با برگزاری مراسمی ساده در بوشهر نامزد کرد اما تا وقتی که خبرگزاری خارجی دیلی میل عکس این عروس را منتشر نکرده بود.

مهدی طارمی متولد ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر، بازیکن پست مهاجم فوتبال است. مهدی طارمی با ۱۸۷ سانتی متر قد و ۷۹ کیلوگرم وزن، راست پا است اما توانایی بازی با پای چپ را هم دارد. چند روز گذشته خبر عقد مهدی طارمی به تیتر داغ شبکه های مجازی تبدیل شد. مراسم ازدواج مهدی طارمی با حضور ۱۰-۱۵ نفر برگزار شده است. پدر مهدی طارمی گفته است که عروسش خوزستانی است و مراسم عقد آنها به دور از هر گونه تجملاتی خیلی ساده برگزار شده است.

پرستو نوعروس مهدی طارمی بعد از گلزنی شوهرش با او تماس گرفت و دلداری اش داد.

مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران و پورتو چندی پیش با برگزاری مراسمی ساده در بوشهر نامزد کرد اما تا وقتی که خبرگزاری خارجی دیلی میل عکس این عروس را منتشر نکرده بود هیچ کس نمی دانست همسر مهدی طارمی کیست ؟! حتی شایعه شده بود همسرش لندنی است تا اینکه خانواده اش فاش کردند عروس شان ایرانی و از خوزستان است.

مهدی طارمی

این درحالی بود که بر اساس تصاویری که از شادی گل های مهدی طارمی ثبت شده تنها اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی از نامزد این بازیکن وجود داشت حرف «P» بود که با تایید مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو در مصاحبه با عادل فردوسی پور، اول اسم همسر اوست.

نام نامزد مهدی طارمی «پرستو» است. و عکسش در بوشهر به ثبت رسیده است.

پرستو دیروز بعد از بازی ایران در برابر انگلستان با وجود گلزنی مهدی طارمی که دبل هم کرده بود برای دلداری دادن با او تماس گرفت و درحالیکه بخاطر باخت ایران نارحت و گریان بود بابت 2 گل زده مهدی طارمی به او تبریک گفت و خواست دربازی های بعدی حتما برنده میدان شوند.

بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی متولد 27 تیر 1371 در شهر بوشهر ، بازیکن تیم فوتبال پورتو است. مهدی تا دیپلم بیشتر درس نخواند است؛ اما از 6 سالگی ورزش فوتبال را زیر نظر پدرش شروع کرد سپس به پرسپولیس رسید.

مهدی طارمی

مهدی طارمی در محله صیادان بوشهر بنام «شغاب» به دنیا آمد است ، پدرش علیشاه از بازیکنان حرفه ای فوتبال و مادرش نیز خانه دار می باشد. فرزند آخر است و برادرش بنام محمد بازیکن فوتبال است و یک خواهر هم دارد.

مهدی فوتبال را بصورت جدی از سال 1377 وقتی 6 ساله بود زیر نظر پدرش در مدرسه فوتبال صدا و سیما شروع کرد و در سال 1381 وارد تیم جوانان «برق بوشهر» شد. سپس در تیم «حیات بوشهر» بازی کرد و در سال 1384 به جوانان «باشگاه ایرانجوان» پیوست و سال 1387 وارد رده بزرگسالان این تیم شد.

مهدی طارمی در شاهین بوشهر

مهدی طارمی در تابستان 1389 به تیم فوتبال شاهین بوشهر پیوست و در تمامی مسابقات 7 بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند. در زمستان 1391 از سوی شاهین بوشهر آزاد شد تا دوران خدمت سربازی خود را در یک باشگاه نظامی بگذراند، اما نتوانست به عضویت باشگاه درآید و مجبور شد دوران خدمت خود را در پادگان معمولی بگذراند.

ایرانجوان بوشهر

مهدی طارمی در تابستان 1392 به تیم ایرانجوان پیوست و قراردادی دو ساله تا پایان فصل 1393-1392 امضا کرد و پیراهن شماره 9 باشگاه را دریافت کرد. طارمی در فصل 13-1392 در 22 بازی 12 بار گلزنی کرد و دومین گلزن برتر لیگ شد؛ پس از مختار جمعه زاده.

 

مهدی در یک بازی تیم ایرانجوان و پیکان که علی دایی سرمربی پرسپولیس از تلویزیون می دید مورد توجه شهریار قرار گرفت و سال 1393 به پرسپولیس پیوست.

مهدی طارمی اولین بازی خود را در تساوی 1–1 مقابل نفت تهران انجام داد و در دقیقه 90 به جای رضا نوروزی به میدان رفت. او اولین گل خود را برای پرسپولیس در 15 اوت 2014 در پیروزی 1-0 مقابل ذوب آهن به ثمر رساند. در 8 آوریل 2015 طارمی در پیروزی 1-0 پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان سعودی یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. مهدی طارمی گل های زیادی برای پرسپولیس به ثمر رساند و پاس گل های باکیفیتی داد تا جایزه بهترین مهاجم چهاردهمین لیگ برتر خلیج فارس را در پایان فصل 15-2014 به دست آورد.

مهدی طارمی هفته اول دومین فصل حضورش در پرسپولیس را به دلیل محرومیت از دست داد، اما در اولین بازی خود در 6 مرداد 1394، در باخت 2-1 به استقلال خوزستان گلزنی کرد. طارمی در برد 2-0 هفته پنجم مقابل فولاد دو گل زد. این اولین برد پرسپولیس در این فصل بود و آنها را از منطقه سقوط نجات داد. بازی‌های خوب مهدی طارمی در مرداد ماه باعث شد تا او به عنوان بهترین بازیکن ماه برنامه نود از نظر هواداران انتخاب شود. در 18 دسامبر 2015 مهدی طارمی در پیروزی 2-0 پرسپولیس مقابل راه آهن یک گل به ثمر رساند. مهدی نیمه اول لیگ را با 9 گل در 12 بازی به عنوان بهترین گلزن به پایان رساند.

مهدی طارمی

مهدی طارمی در 4 آوریل 2016 در پیروزی 3-2 مقابل سیاه جامگان یک به ثمر رساند تا پرسپولیس در رده سوم لیگ باقی بماند. در 12 آوریل 2016 طارمی در حال مذاکره برای تمدید قرارداد خود تا پایان فصل 18-2017 بود. اما در نهایت تصمیم گرفت قراردادش را تمدید نکند. در 15 آوریل 2016 مهدی طارمی در پیروزی تاریخی 4-2 پرسپولیس مقابل استقلال در دربی تهران یک گل زد. او در پایان فصل با 16 گل بهترین گلزن لیگ شد و علیرغم عملکرد خوبش در هفته آخر تیمش موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد.

مهدی طارمی قبل از شروع فصل جدید اعلام کرد که قراردادش را برای پیوستن به یک تیم اروپایی تمدید نمی کند. در جولای 2016، گزارش شد که طارمی به تیم ریزه اسپور ترکیه لینک شده است. این انتقال پس از بازگشت طارمی به ایران و امضای قراردادی دو ساله با پرسپولیس لغو شد.

مهدی اولین بازی خود در فصل سوم حضورش در پرسپولیس را برای این باشگاه در پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا انجام داد و در دقیقه 77 جایگزین امید عالیشاه شد. او اولین گل فصل خود را هم در هفته چهارم مقابل صبای قم به ثمر رساند. مهدی طارمی در پیروزی 3–1 خارج از خانه مقابل سپاهان یک گل زد. در پایان فصل، این باشگاه دهمین قهرمانی خود در لیگ برتر ایران را جشن گرفت و طارمی با 18 گل برای دومین فصل متوالی آقای گل شد.

در 8 می 2017، مهدی طارمی یک هت تریک بینظیر در برابر تیم اماراتی الوحده در پیروزی 4-2 پرسپولیس به ثبت رساند تا به تیمش کمک کند تا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017 راه یابد. مهدی طارمی پس از بازی های خوبش برای پرسپولیس به دیناموزاگرب کرواسی لینگ شد.

مهدی طارمی در فصل 18-2017 به دلیل اختلاف قرارداد با باشگاه ریزه اسپور ترکیه که مربوط به ژوئن 2016 بود، به مدت 4 ماه محروم شد. زمانی که این بازیکن برای پیوستن به این باشگاه به توافق رسید اما پس از توافق به پرسپولیس بازگشت. همچنین پرسپولیس برای دو پنجره نقل و انتقالاتی از جذب بازیکن محروم ماند. فیفا به نفع باشگاه ترکیه ای رای داد و این محرومیت را برای مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس اعمال کرد.

الغرافه

طارمی در 8 ژانویه 2018 قراردادی 18 ماهه با باشگاه قطری الغرافه امضا کرد. مهدی اولین گل خود را در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا 2018 مقابل الجزیره امارات به ثمر رساند. طارمی اولین بار در 16 فوریه در لیگ قطر مقابل الخریطیات گلزنی کرد. مهدی طارمی در 19 فوریه مقابل تراکتورسازی ایران در دومین بازی لیگ قهرمانان آسیا یک به ثمر رساند.

ریوآوه

در 23 جولای 2019، طارمی قراردادی دو ساله با باشگاه فوتبال پرتغالی ریو آوه امضا کرد. مهدی طارمی در اولین بازی خود در لیگ برتر در 23 آگوست 2019 در بازی مقابل سی دی آیوس هت تریک کرد. در 31 آگوست، طارمی در بازی مقابل اسپورتینگ سی پی، توانست سه پنالتی برای تیمش به ارمغان آورد!  طارمی اولین فصل خود را با 18 گل به پایان رساند و در صدر جدول برترین گلزنان فصل پرتغال قرار گرفت

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.