کد خبر : 23263 / /
/

رصد بازار نشان دهنده آن است که از میان محصولات سایپا «کوییکR» تنها خودرویی بود که امروز بدون تغییر راهی بازار شد و سایر محصولات سایپا رشد قیمت داشتند.

قیمت پراید و تیبا در روزهای اخیر تغییر کرد. قیمت پراید و تیبا گران شد. قیمت پرایو و تیبا جزء قیمت های پایین بین خودروها است. قیمت پراید و تیبا با رشد 2 میلیونی همراه بود قیمت پراید و تیبا امروز البته تغییر چندانی نداشتند. اخبار جدید درباره قیمت پراید وتیبا را در خبر روز دنبال کنید. 

گرانی 2 میلیونی قیمت پراید و تیبا

سایپایی ها امروز 22 آبان 1401 همانند ایران خودوریی ها با رشد یک تا 2 میلیون تومانی راهی بازار شدند.

 رصد بازار نشان دهنده آن است که از میان محصولات سایپا «کوییکR» تنها خودرویی بود که امروز بدون تغییر راهی بازار شد و سایر محصولات سایپا رشد قیمت داشتند. براساس ارزیابی بازار امروز «ساینا» با افزایش 2 میلیونی بیشترین رشد قیمت را در میان محصولات سایپا به خود اختصاص داده است؛ سایر سایپایی ها امروز با رشدی یک میلیونی در بازار دست به دست شدند.

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز با افزایش یک میلیونی در بازار 366 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم با رشد یک میلیونی در بازار 222 میلیون تومانی باقی ماند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم با رشدی یک میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند، با این شرایط  «کوییکR » در بازار به  226 میلیون تومانی قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 216 میلیون تومان دست به دست.

اما «تیبا صندوقدار» با افزایش یک میلیونی در بازار رشدی 2 میلیونی داشت و 207 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم با رشدی 2 میلیون تومانی در بازار 220 میلیون در بازار دست به دست شد. 

قیمت پراید و تیبا

قیمت پراید . تیبا | هفته عجیب بازر خودرو 

سومین هفته آبان 1401 را می توان هفته عجیب در بازار خودرو دانست؛ هفته ای که بازار خودرو رشد 90 میلیونی را هم به چشم دید. براساس ارزیابی های صورت گرفته در این هفته خودروهای پرطرفدار داخلی با رشد 2 تا 90 میلیونی در بازار عرضه شدند.

به گزارش اقتصادنیوز ارزیابی بازار خودرو نشان می دهد، پرطرفدارهای داخلی افزایش قیمت را از نیمه آبان آغاز کردند. از اواسط هفته گذشته و با صدور مجوز افزایش 200 میلیونی قیمت «هایما S7» در بازار روند رشد قیمت در بازار زده شد و بیشترین خودروهای پرطرفدار به جز هایما با نوسان کم رستارت رشد قیمت را زدند.  اما با نزدیک شدن به آخرین روزهای هفته رشد قیمت خودرو در بازار شتاب گرفت.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در مدت زمان مورد بررسی بیشترین رشد قیمت از میان 12 محصول ارزیابی شده ایران خودرو و سایپا به «هایماS7» رسید و این خودرو در هفته سپری شده رکورد رشد 90 میلیونی قیمت را شکست. در این هفته «دنا پلاس توربو اتومات» هم رشدی 40 میلیونی در بازار داشت و رشد قیمت «پژو 207 دنده ای» در بازار به 31 میلیون تومان رسید.  براساس ارزیابی بازار از میان 12 خودرو پرطرفدار بازار در این هفته «تارا دنده ای» تنها خودوریی بود که بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد.

به گفته فعالان بازار خودرو در این هفته رشد قیمت خودرو در این هفته با رشد نرخ دلار هم مسیر بود بطوریکه دلار که در ابتدای هفته با نوسان اندک قیمت گذاری می شد در آخرین روزهای هفته رکورد رشد قیمت را زد و این امر از دید بازار خودرو پنهان نماند و این امر منجر به همراستای این دو بازار بایکدیگر شد.

 قیمت کوییک در بازار خودرو

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که این هفته خانواده کوییک در بازار با رشد 2 تا سه میلیونی  قیمت در بازار عرضه شده اند. رصد بازار نشان دهنده آن است که «کوییکR » با افزایش 2 میلیونی در بازار 224 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم با رشدی سه میلیونی در بازار 215 میلیون تومان قیمت خورد. اما «شاهین» در سومین هفته آبان ماه رشدی 7 میلیونی داشت و در بازار 365 میلیون تومان دست به دست شد.

 

قیمت تیبا در بازار خودرو

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده تیبا این هفته افزایشی 2 میلیونی در بازار داشت. با این شرایط این هفته «تیبا صندوقدار» در بازار بدون تغییر 202 میلیون قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» 214 میلیون تومان دست به دست شد. قیمت «ساینا» هم با رشد2 میلیونی در بازار به 215 میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «پژو 207 دنده ای» در بازار با رشد 31 میلیونی 445 میلیون تومان قیمت داده شد.

قیمت سمند در بازار

اما «سمند LX با موتورEF7» هم با افزایش هفت میلیونی در بازار 362 میلیون تومان دست به دست شد.

قیمت سایر پرطرفدارها

در میان سایر خودروهای پرطرفدار بازار هم «دنا پلاس توربو اتومات» این هفته با رشدی 40 میلیونی در بازار 570 میلیون تومان دست به دست شد و  «دنا معمولی» هم با افزایش 6 میلیونی در بازار 420 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «تارا دنده ای» تنها خودرویی است که این هفته بدون تغییر قیمت 441 میلیون تومان قیمت خورد.

اما ارزیابی بازار از روند قیمتی «هایما S7» از رشد قیمت عجیب این خودرو در این هفته حکایت دارد. قیمت این خودرو در این هفته با رشد 90 میلیونی در بازار به یک میلیارد و 90 میلیون تومان رسید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.